Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zei nog: 'in het ergste geval breken mijn vliezen'.
haha) Quellian schreef:Snel rijden na de bevalling zou ik niet zo snel doen... kun je veel mee stuk maken
Ik heb wel de middag voor de bevalling nog 2 stallen uit staan mesten, telt dat ook?Ik zei nog: 'in het ergste geval breken mijn vliezen'.

gelezen haha!
) zwanger, onverwachts maar ik kwam er met 6 weken al achter dus tijd genoeg om te wennen

Citaat:Want als je minder intensief rijdt is het spontaan 100% veilig?
Ieder voor zich hoor, maar ik vind het echt niet kunnen. Het is wel je kind waar je een bewust risico voor aangaat.
Of laat je die later ook zonder gordel in de auto half uit het raam hangen op de snelweg?
Want als je minder intensief rijdt is het spontaan 100% veilig?
Ieder voor zich hoor, maar ik vind het echt niet kunnen. Het is wel je kind waar je een bewust risico voor aangaat.
Of laat je die later ook zonder gordel in de auto half uit het raam hangen op de snelweg?
Stagediver schreef:Rijden is helemaal niet slecht voor je, want je krijg er sterke bekkenspieren van/blijf je houden, dus je hebt minder kans op bekkenproblemen het enigste wat wel weer problemen kan geven, (als je net als mij een dagelijkse ruiter ben) dat je weer last krijg van een Diastase, Dat heb ik dan weer en moet er voor naar fysio na de bevalling (ben nu inmiddels 40 weken + 4 dagen zwangeer :/)
UltimOo schreef:hihi ja gaat heel goed!
afgelopen November is ze alweer 2 geworden
ze zit ook al heel af en toe even op een pony vind ze echt geweldig!
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2757_n.jpg
NatasjavE schreef:Autorijden is vele malen gevaarlijker dan paardrijden. Blijf je toch ook gewoon doen?
Als jij een goede ruiter bent die op een paard rijdt die je kent dan is er niets aan de hand zolang jij je safe voelt. En natuurlijk zijn er allerlei medische indicaties te bedenken dat je wel moet stoppen.
Ik ben met 16 weken gestop bij de eerste...m'n banden leken wel uit te scheuren....dus toen was het laat maar.
Tuf niet voor mijn lol rond, nee. Zoals de meeste mensen.
Thirty schreef:NatasjavE schreef:Autorijden is vele malen gevaarlijker dan paardrijden. Blijf je toch ook gewoon doen?
Als jij een goede ruiter bent die op een paard rijdt die je kent dan is er niets aan de hand zolang jij je safe voelt. En natuurlijk zijn er allerlei medische indicaties te bedenken dat je wel moet stoppen.
Ik ben met 16 weken gestop bij de eerste...m'n banden leken wel uit te scheuren....dus toen was het laat maar.
Alleen als het noodzakelijk isTuf niet voor mijn lol rond, nee. Zoals de meeste mensen.
En een goede ruiter valt nooit? Als je je veilig voelt, kan er opeens niets meer gebeuren?
.