Ervaring met triptanen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nienke1208

Re: Ervaring met triptanen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:26

Er is nog hoop dat het verbetert, in ieder geval dat denk ik. De neurostimulator is nu nog een trial, dat betekent dat er voor mij een groep geloot is. Dat wil zeggen dat ik of in de hoge groep zit, of in de lage groep. Naar mijn idee nu zit ik in de lage groep. Mijn afstandsbediening (ja, die heb ik ook om de stimulatie aan te passen ;)) staat begrenst.
Februari moet ik terug naar het ziekenhuis en dan wordt de stimulatie als het goed is door hun weer aangepast. In mei krijg ik definitief te horen in welke groep ik zat, gaat de begrenzing eraf en kan ik zelf bepalen op welke stand hij staat!
Nu schijnt er ook een nieuw medicijn op de markt te komen, die we vanaf mei ook eventueel mogen gaan proberen, maar geen flauw idee wat dat is ;)

Ik kan weer een beetje een eigen leven leiden, kan weer dingen doen. Het enige wat vanwege de 3e aanval nog niet kan is werken, die aanval komt standaard overdag. En aangezien ik kinderverpleegkundige ben, kan ik niet zeggen dat ik 'even' 2 uur weg ben...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:27

Spannend zeg! Succes met de trial en afwachten hoe het verder gaat :)

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:55

Ik gebruik simatriptan tabletten en heb nu sinds kort ook immagran neusspray werkt als een tierelier die neusspray
Tabletten werken bij mij minder maar is een kwestie van uitproberen ben nu weer terug op de mylan tabletten en die zijn beter de bleufish helpen bij mij helemaal niet
Maar die neusspray is toch mijn favoriet

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 13:02

Bluefish ben ik nu nog tevreden over, maar goed; heb nog maar 1 aanval gehad gelukkig.

Heb je geen last van die neusspray mbt bloedingen oid?

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:33

nee alleen een vieze smaak in je keel op een gegeven moment maar neusspray werkt veel sneller en ben je van de ergste pijn af in 20 minuten