Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Want het is een duur grapje en mijn haar wordt er niet langer van (meestal)
dwaallicht schreef:DarkShines schreef:Ik heb er ook een hekel aan om naar de kapper te gaan en dan niet omdat ik akward-gesprekjes moet voeren of omdat hij niet snapt wat punten inhoud (ik moet meestal flink aanmoedigen om wat meer eraf te halen want mijn haar groeit snel) maar ik heb er een hekel aan omdat ik er 5uur zit exclusief wachttijd en ik €150,- armer ben als ik naar buiten loop. Ik ben altijd totaal verkleumd als ik klaar ben en heb een zere rug/zere billen. Nee ik hou er niet van, maar daarna zit mijn haar wel weer een tijdje leuk dus nadat ik bij de kapper ben geweest ben ik wel weer blij. Ik ga ongeveer 3x per jaar naar de kapper.
5 uur en 150 euro voor wat puntjes knippen? leg uit
phormicola schreef:Ik HAAT naar de kapper gaan, om de volgende redenen:
1. Ze proberen altijd een gesprek aan te knopen. Ik kom daar niet om te praten, ik praat liever met mensen die iig een klein beetje zijn zoals ik. Tot nu toe ben ik nog nooit een kapper tegen gekomen die ook maar iets interessants/nuttigs te vertellen had
2. Ze proberen je ALTIJD iets anders aan te smeren. Van een kleurtje tot een compleet nieuwe look. Gewoon de puntjes eraf is schijnbaar te moeilijk.
3. "Nee, ik wil geen shampoo van 40 euro kopen."
4. "Nee, ik wil m'n haar niet gewassen hebben."
5. "Hoeveel extra gaat het me kosten als je het gaat föhnen en stylen? Want dát zeg je er niet bij."
6. "OMG, ik zei de PUNTJES eraf, niet 30 cm!"
Enzovoorts
Ik heb nu een Chinese vent gevonden die m'n puntjes er als een ninja afhaalt, niet praat en maar 10 euro vraagt.

ook de laatste keer ben ik zelf naar de kapper gegaan, ligt er bij mij eentje om de hoek en ik moest gewoon echt dus ben daar heen gegaan. De brainwash voor 15 euro gewoon m'n puntjes laten knippen en ook een stukje weg laten scheren. Was prima tevreden en vond 't eigenlijk ook niet zo duur normaal begint 't toch pas vanaf 18 en dan ben je nog goedkoop af. Trouwens dat wassen, water langs je schouders lopen, nooit last van hoor?