Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lusitana schreef:gohya schreef:Heb je áltijd koorts bij een long ontsteking? en altijd pijn op de longen?
Ik hoest al 4 weken,veel slijm wat ik maar tot halverwege kan ophoesten,en het kraakt op mijn longen.Maar ik heb géén koorts.
Klinkt als bronchitis maar "kraken op de longen" kan pleuritis zijn.
Iedereen die langer dan een week hoest moet naar de dokter. Niet alle longproblemen geven koorts, helemaal niet als ze van allergische oorsprong zijn. Alleen bacteriele infecties geven altijd koorts.
Ik zou dus toch even een bezoekje an de dokter doen.
Anti-biotica werkt pas merkbaar na 2 dagen.
Flink vitamine C innemen helpt trouwens bij een longontsteking om sneller op te knappen.
Zonnetje81 schreef:Maandag... maar goed ik sta wel voor de klas dus als ik in het weekend iets had gekregen wat zou helpen zou ik maandag niet meer zo hoesten. Iedereen kijkt me aan als ze me horen en vinden het niet normaal. Ik moet er regelmatig bijna van overgeven, ik piep/kraak of hoe je het ook wilt noemen, mijn ademhaling is wat korter.
Maar ach wat boeit het he, meer dan twee weken hoesten zonder enige verbetering, gaat zogenaamd wel vanzelf over... Want met longontsteking, dan moetst ik echt niet kunnen lopen zonder adem tekort en koorts hebben en een piepende ademhaling.... Maw half dood...

ik was al bang dat ik net zo'n ellendig hoopje zou worden als mn moeder, die zit al weken thuis..