En wat langer dan een week dan dus. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En wat langer dan een week dan dus.
?
Citaat:Laat ons beginnen met het ontkrachten van de mythe dat iedereen 8 uren slaap nodig heeft om te kunnen spreken van een goede nachtrust. Niets is minder waar. Slaaponderzoek heeft uitgewezen dat de slaapbehoefte verschilt van persoon tot persoon en verandert tijdens de leeftijd. Ook het type bed en de slaapomgeving hebben een grote invloed op de slaapduur. De tijd dat men slaapt schommelt tussen vier en elf uren per nacht. Ongeveer 10% van de bevolking heeft genoeg aan een gemiddelde van 6,5 uur per nacht en zowat 15% heeft meer dan 9 uren nodig
Citaat:Een volwassene heeft gemiddeld 7 tot 8 uur slaap nodig,maar jongeren moeten langer slapen om goed te kunnen functioneren:13- en 14-jarigen hebben nog 9 tot 10 uur slaap nodig. Pas rond je 18de kom je toe met 7 tot 8 uur per nacht.

en idd een poos een naar gevoel. voel me dan eigenlijk altijd erg stom,maar goed je doet er weinig aan...
Vienna2007 schreef:Citaat:Laat ons beginnen met het ontkrachten van de mythe dat iedereen 8 uren slaap nodig heeft om te kunnen spreken van een goede nachtrust. Niets is minder waar. Slaaponderzoek heeft uitgewezen dat de slaapbehoefte verschilt van persoon tot persoon en verandert tijdens de leeftijd. Ook het type bed en de slaapomgeving hebben een grote invloed op de slaapduur. De tijd dat men slaapt schommelt tussen vier en elf uren per nacht. Ongeveer 10% van de bevolking heeft genoeg aan een gemiddelde van 6,5 uur per nacht en zowat 15% heeft meer dan 9 uren nodig
) niet genoeg. 
Bijvoorbeeld, ik weet nog goed dat ik een keer droomde dat ik zei, toen ik een cadeau kreeg: "Nee, ik hoef het niet. Ik droom toch, geef maar aan iemand anders." 
Klinkt misschien iets te zweverig, dat dacht ik ook, maar k heb het gewoon eens geprobeerd en het helpt.
Van die steen krijg ik rustige dromen, en slaap ik heerlijk. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar neem van mij aan dat het helpt. 
muppetmayo schreef:JessAndHope schreef:Voor de mensen die knarsetanden; hebben jullie wel een gebitsbeschermer? Je kan je tanden aardig verknallen met dat knarsen
Die knars ik stuk
Ik knars wel heel heel heftig hoor, ik loop zeker 10 jaar voor met slijtage helaas... Krijg van t bitje ook heel pijnlijke kaken. Ik druk gewoon net zo hard totdat ik druk voel.. (en daarom gaan ze ook stuk)
Vanmorgen ook, ik was met een ontspanning van goede mensen die gevangen werden gehouden bezig en op het moment dat het écht spannend werd, ging de wekker....... Of als ik boos ben op iemand, voel ik de boosheid en agressie ook heel erg en gooi ik alle ergenissen bij die persoon af! 
). Ook kan ik dan soms de weg naar het toilet niet meteen meer vinden.
(alles in diepe slaap uiteraard
).
}
en ik hem dus ook niet hoefde probeerde dood te meppen