Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tellie schreef:quote="vuurneon"Zertab schreef:Ik weet verder van niks.
Maar als je het verhaal eigenlijk niet kent, waarom dan toch een topic erover openen? Dit klinkt meer als een via-via verhaal zo, dat een beetje vaag is geworden ondertussen../quote
Ik wilde net zeggen. Vind het een beetje raar verhaal worden zo.
spatter schreef:ik vind het nogal vaag verhaal
is die jongen nu een verkrachter omdat hij toevallig 17/18 is maar hadden ze wel een relatie of is het echt een verkrachting geweest in de zin dat het meisje echt gedwongen is
blijkbaar is de jongen nog in het spel en wil hij misschien best de zorg gedeeltelijk op zich nemen, dus vader zijn
het verhaal moet eerst duidelijk worden voordat ik een beoordeling kan maken
zou ze brut verkracht zijn en nog op tijd zijn, lijkt me een abortus gewenst
gaat het om een relatie waarvan de jongen meerderjarig is en willen ze eigenlijk wel bij elkaar blijven zou er ook anders beslist kunnen worden
xChantal94 schreef:De verkrachter heeft aangegeven het kindje te willen houden? Ik zie hier niet echt een verkrachting voor me nu, sorry.. Eerder een meisje die met haar 'vriend' tegen haar zin in seks heeft gehad. Het laatste wat een verkrachter zal doen is melden dat hij het kindje wil houden .. Imo.
Maar op je vraag: ik neem aan dat niet iedereen weet wat de rede is dat ze zwanger is. Ik zou het enorm raar vinden dus, tenzij ik de reden wist (wat me dus niet lijkt dat iedereen dat weet), dan zou ik het enorm zielig vinden voor het meisje wat er gebeurd is..
Zertab schreef:Ik zou zelf ook niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen, en de verkrachter heeft aangegeven dat hij het kindje wil houden...
Saskia9 schreef:Ook ik ben geen voorstander van abortus,maar als ze echt verkracht is stem ik voor.
Nu het verhaal anders ligt,denk ik 2 kanten op.Een meisje wat zulke dingen verzint en dergelijke,moet naar mijn idee nog lang geen moeder worden,en aan de andere kant,waarschijnlijk heeft ze er zelf ook zo voor gezorgd dat het gebeurde,dus moet ze haar verantwoordelijkheid nemen..
Jammer dat elke beslissing ten koste gaat van het ongeboren kind.. moeilijk verhaal.
Saskia9 schreef:Zo bedoelde ik het niet,want dat is heel erg!
Maar ik betwijfel het of het zo wel is gebeurd... meisjes van die leeftijd verzinnen vaak zulke dingen,om wat voor reden dan ook.. ze heeft vantevoren ook al gelogen,dus ja ik twijfel hier over.
Neemt niet weg dat ik het vervelend voor haar vind,en hoop dat ze eruit komen.
Saskia9 schreef:Duidelijk,maar is het de waarheid? Dat weet natuurlijk niemand,dat is tussen die twee...
Als het waar is,is het heel erg!
Maar zoals ik al zei,het gebeurd regelmatig dat meisjes van die leeftijd zulke dingen verzinnen om aandacht,vandaar dat ik huiverig ben.
Zertab schreef:Nee ze is verkracht door haar ex toen ze nog iets had met hem.
Want zij wilde niet verder,maar hij wel en heeft het gedaan, zoiets heet ook verkrachting.