Heb nu bijna iets langer dan een week geprobeerd, en het is ook wel gelukt tot afgelopen Maandag.
Heb Maandag alle nagels weer wat kleiner gemaakt!
Ik had der al nagellak opgesmeerd, en het helpt wel nagellak omdat ook zo smerig smaakt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toen ik eenmaal een maand niet had gebeten (wat moeilijk was) ben ik het vol gaan houden. Ik bijt nu soms per ongeluk wat af maar over het algemeen heb ik nu al vier maanden mooie nagels
moet er wel veel aan doen, nagelslakken enzovoorts, maar opzicht ben ik wel happy en het verdwijnt langzaam steeds meer uit mijn systeem 

Schijn
Ik bijt al zolang als ik me kan herinneren.. Heb ook al vanalles geprobeerd om eraf te komen (vies spul op m'n nagels, nagellak, nepnagels) maar niets helpt.
Maar ik wil er zo graag vanaf.
Vind het vooral zo vies.. Zit aan van alles met m'n vingers en stop ze vervolgens in m'n mond..
Maar ik merk het gewoon niet meer.

Dusss ik zit op dag 4 nou.

Ik vind het zó mooi als je van die lange nagels hebt.. dus ga ik nu proberen dat ik die van mezelf heb. Mijn nagels groeien wel snel dus dat is een voordeel, en ik beet/bijt nooit echt helemaal tot het vel. Maar zoals nu dan zie je net een wit ranje en dat moet errrraafffffffff.... nee ik ga proberen te stoppen..
Vooral als er haakjes of scherpe randjes aankomen. Die moeten er gewoon vanaf! Daarom nu standaard een vijl in mijn tas