Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb ook nog van l'oreal color infailable ofzo met die kwast maar die is totaal niet mijn kleur. Ik wil binnenkort ook even naar clinique foundation kijken 
maar dit verschilt idd per persoon ook. MiniMouse schreef:Nog meer mensen advies voor primer en concealer?
En wat is nou eigenlijk het verschil, volgens mij werkt het beide hetzelfde?
mOamm schreef:Lancôme Teint Idole Ultra heb ik sinds kort en is voor mij echt de perfecte foundation! Blijft lang zitten (icm met gosh primer helemaal!) en voelt echt natuurlijk en superzacht aan als je hem op hebt. Ik had advies gevraagd bij de Douglas, want wilde wel eens een goede (duurdere) proberen. Kijken of het veel verschil zou zijn met die van Maybelline die ik normaal gebruikte. Ben helemaal om! Voor mij geen maybelline foundation meer!
ArabicQueen schreef:Ik ga zo naar de winkel eens kijken of ik een Clinique Foundation kan scooren..
Heb er ook direct een poedertje bij gedaan.
Vond het best duur maar zat korting op, en als ik dan een keer mijn gezicht dichtsmeer wil ik het ook doen met iets wat goed is voor mijn huid. 
mOamm schreef:Lancôme Teint Idole Ultra heb ik sinds kort en is voor mij echt de perfecte foundation
) wat mousse foundation en dan is men teint perfect!
Moos99 schreef:mOamm schreef:Lancôme Teint Idole Ultra heb ik sinds kort en is voor mij echt de perfecte foundation! Blijft lang zitten (icm met gosh primer helemaal!) en voelt echt natuurlijk en superzacht aan als je hem op hebt. Ik had advies gevraagd bij de Douglas, want wilde wel eens een goede (duurdere) proberen. Kijken of het veel verschil zou zijn met die van Maybelline die ik normaal gebruikte. Ben helemaal om! Voor mij geen maybelline foundation meer!
Is dat dan dezelfde als waar ik het over had? (lancome teint miracle) of is dit weer een andere?
Share schreef:Van de HEMA de goedkoopste 3,- geloof ik. Smeert heerlijk uit. Je krijgt een egale teint en mensen zien niet eens dat ik wat op heb!! Terwijl ik altijd enorm veel rode plekjes heb en pukkeltjes.. *vroeger best erg acne gehad* Heb altijd nummer 2.
[edit]
Deze dus
“Luchtige textuur voor een natuurlijke transparante treint. Verrijkt met vitamine E die helpt beschermen tegen invloeden van buitenaf. Geschikt voor alle huidtypen. Lichte tot medium dekking. Dermatologisch getest. Ongeparfumeerd.”
Gimli_ schreef:Ik gebruik die mousse van Maybelline, heb al vaker iets anders geprobeerd in die prijsklasse maar dat bevalt me nooit.
Deze bevalt tot nu toe eigenlijk het beste, ik had pas een monstertje van de Xperience lijn van MaxFactor geloof ik? en die vond ik echt fijn, maar dat is zo'n kleine verpakking voor 'n redelijke prijs.
Kijk maar naar de inhoud op (achterkant) van de verpakking.
. Als ik die op had leek ik wel een gevlekte, geplumuurde oranje wortel, te lelijk..