Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie_midas schreef:@ Maartpaard: je laatste punt is achterhaald... dat zei men vroeger altijd maar is onderzoek naar gedaan en is onzin.
Maar de rest klopt wel.Het lukt mij nooit om op vaste tijden naar bed te gaan/op te staan. Toch maar weer eens proberen...
). Dus daar zal gedeeltelijk mijn moe-heid wegkomen. Ik wil ook al jaren eens bloed laten prikken want ik tril altijd en heb vaak hoofdpijn. Misschien dat het samenhangt met mijn chronisch moe-zijn, hihi.Germatje schreef:Vaak moe, slaap veel maar ga eigenlijk nog te laat mijn bed in...
Bij mij komt het door verkeerd eten, te veel suikers, tarwe en nog een lijst is te veel werken voor mijn lichaam om het te kunnen verwerken, wat maakt dat ik moe ben...
Als ik er goed op let dan scheelt dat enorm!
MaartPaard schreef:Sophie_midas schreef:@ Maartpaard: je laatste punt is achterhaald... dat zei men vroeger altijd maar is onderzoek naar gedaan en is onzin.
Maar de rest klopt wel.Het lukt mij nooit om op vaste tijden naar bed te gaan/op te staan. Toch maar weer eens proberen...
Ja is dat achterhaald? Wat kwam er precies uit dat onderzoek dan? Ben er wel erg benieuwd naar, ik merk toch wel dat ik veel uitgeruster ben als ik voor 12en slaap namelijk.
Je moet trouwens gewoon afsparken plannen vroeg in de ochtend. Dan kan je er niet omheen om vroeg op te moeten staan! Een goed ritme doet echt wonderen!
) uur altijd. Uiteindelijk werd dat ook maar gedoogd onder het mom van ' ze valt niet meer te redden' .... Dat zegt genoeg
...
(over een jaar ofzo)
.
Er is ook onderzoek gedaan naar dat uren voor 12 uur dubbel zouden tellen en dat bleek ook niet te kloppen. Google is your friend, er is heel veel over te vinden.
misschien een keer bloed laten prikken?
En dan denk ik van vanavond ga ik erg vroeg naar bed, maar ik leef 's avonds juist helemaal op.