aura's zien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: aura's zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:19

Heb je geen last van migraine?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:22

Migraine-auras zijn witte vlekken voor je ogen. Is heel vervelend maar totaal anders dan wat TS bedoelt :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:26

Je kan ook vrolijk gekleurde driehoekjes zien :D

Nou, ja had gekund haha, kon het altijd vragen!
Logische verklaring moet immers eerst worden uitgesloten.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:28

Grappig dat zoveel mensen (licht)blauw zien. Dat zijn geen aura's.
Blauw is de tegenovergestelde kleur van huidskleur. :+

De kleurschijf:
Afbeelding

Overigens geloof ik eerder dat wij onszelf gewoon snel gek kunnen maken in ons hoofd, dat we dingen gaan zien die er niet zijn.
Ik geloof denk ik meer in gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:58

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 02:49

Bizzybijtje schreef:
Migraine-auras zijn witte vlekken voor je ogen. Is heel vervelend maar totaal anders dan wat TS bedoelt :')

Bij mij zijn ze niet wit :n
Als ik migraine heb lopen er constant kleuren door elkaar.

Het begint met een gekleurde lopende vlek in mijn ooghoek, als ik te laat ben met medicijnen dan lopen die gekleurde vlekken door mijn hele blikveld heen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 03:15

Kan iemand mij vertellen of mijn aura vloekt met mijn outfit?

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 06:49

Ik vind dit wel interressant, maar kan hetzelf niet.
Misschien raar vraagje: maar kunnen jullie het ook bij paarden zien?
Paarden zijn natuurlijk ook wel gevoelig.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 08:52

Air schreef:
Grappig dat zoveel mensen (licht)blauw zien. Dat zijn geen aura's.
Blauw is de tegenovergestelde kleur van huidskleur. :+

De kleurschijf:
Afbeelding

Overigens geloof ik eerder dat wij onszelf gewoon snel gek kunnen maken in ons hoofd, dat we dingen gaan zien die er niet zijn.
Ik geloof denk ik meer in gevoel.

Ah, bedankt voor de logische verklaring!

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 09:19

oke die nutteloze reacties, daar gai k niet eens meer op reageren. geloof je het niet, reageer dan niet. klaar.

@loisbr96 dat heb ik nog nooit echt geprobeerd. maar zal het vandaag eens gaan proberen :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 09:42

lovemario schreef:
oke die nutteloze reacties, daar gai k niet eens meer op reageren. geloof je het niet, reageer dan niet. klaar.

Wat is dat nou voor onzin, hier niet reageren als je er niet in gelooft? Volgens mij staat dat nergens in de forumregels en is iedereen vrij om te reageren waar hij wil. Zoveel mensen, zoveel meningen, daar moet je wel een beetje tegen kunnen als je een topic als dit gaat openen. Niet iedereen kan het met je eens zijn, net zo goed als dat niet iedereen het weer met dit bericht eens zal zijn.

Ik heb het kijken naar mijn hand tegen de witte muur geprobeerd, ik zie een kleurtje wat ik apart vind en krijg vervolgens een compleet rationele verklaring waarom ik nou juist dát kleurtje heb gezien. Dan is het voor mij toch duidelijk? Ík zie ze niet, en misschien zie jij ze wel. Prima, iedereen blij.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 09:44

nou, ik vraag of er mensen zijn die ze ook kunnen zien, en niet om te worden afgekraakt ;)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 09:51

Even voor mezelf sprekend, het is niet mijn intentie om hier iemand af te zitten kraken. Voor mij is het wel een vraagstuk over wat er nou waar is aan het zien van aura's e.d. omdat ik denk dat een hoop mensen het verwarren met nabeeld. Los van of dat nou waar is of niet, kan je je veel beter afvragen wat het zien van aura's betekent voor JOU. Wat doe jij er zelf mee? Als het voor jou een meerwaarde is, dan is dat toch hartstikke mooi, en er zullen vast meer mensen zijn die er ook een hoop aan hebben.

Als ik eerst in een volle zaal met mensen zit, en er sluipen er steeds meer weg dan merk ik dat ook. Of dat komt door iets wat wordt gezien als "bovennatuurlijk" of "aura-weg-ebbing", of door simpel instinct zal mij een zorg zijn. Dat ik het merk dat weet ik zelf ook wel. Maar ik denk vaak dat er - mede door alle moderne luxe - wordt vergeten wat je als mens allemaal kan. Van een dier wat dichtbij de natuur staat (neem bijvoorbeeld een paard) wordt het heel normaal bevonden dat deze reageert op spanning in zijn omgeving. En als mens ben je bijna bijzonder als je ervaart dat iemand anders gestresst is, simpelweg omdat je zover van die natuur af staat. Maar eigenlijk is het een heel basic iets wat nog voortstamt uit de "natuur" van de mens. Ook wij zijn kuddedieren en afhankelijk van hoe de rest zich voelt, dus ook wij ervaren dat. En of dat nu gepaard gaat met een kleurtje om iemand heen, of het simpelweg waarnemen en interpreteren van lichaamstaal is voor ieder iets heel persoonlijks. Maar ik vind dat je die dingen best tot op zekere hoogte ter discussie mag stellen, al is het alleen maar om er meer inzicht in te verkrijgen.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 09:58

MarcoBorsato schreef:

:') dat wil ik ook wel graag weten :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:00

Jade schreef:
MarcoBorsato schreef:

:') dat wil ik ook wel graag weten :')

Dat ligt er dus aan of het je aura is of je nabeeld, want je nabeeld vloekt volgens de kleurenkaart gegarandeerd ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:03

Mijn man hing een keer op de bank, hij had een gele aura op het monet dat in slaap wil werd het gelijk roze.Die kleuren komen o.a van,op een roze wolk leven, rood van woede, groen van jaloezie enz.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:40

Snadrem schreef:
Maar ik denk vaak dat er - mede door alle moderne luxe - wordt vergeten wat je als mens allemaal kan. Van een dier wat dichtbij de natuur staat (neem bijvoorbeeld een paard) wordt het heel normaal bevonden dat deze reageert op spanning in zijn omgeving. En als mens ben je bijna bijzonder als je ervaart dat iemand anders gestresst is, simpelweg omdat je zover van die natuur af staat. Maar eigenlijk is het een heel basic iets wat nog voortstamt uit de "natuur" van de mens. Ook wij zijn kuddedieren en afhankelijk van hoe de rest zich voelt, dus ook wij ervaren dat. En of dat nu gepaard gaat met een kleurtje om iemand heen, of het simpelweg waarnemen en interpreteren van lichaamstaal is voor ieder iets heel persoonlijks. Maar ik vind dat je die dingen best tot op zekere hoogte ter discussie mag stellen, al is het alleen maar om er meer inzicht in te verkrijgen.
Vind ik dus ook. Juist zelfs. Ik denk dat er heel veel paranormale 'hocuspocus' een veel aardsere verklaring heeft dan dat sommige mensen zouden willen en persoonlijk vind ik het leuk om na te denken over hetgeen wat ik voel en zie. In hoeverre is het paranormaal en in hoeverre een kwestie van al dan niet bewust signalen opvangen? En dan nog, het maakt het er niet minder bijzonder om...

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:46

Ik zie ook aura's... na teveel bier... wat een onzin zeg... Beetje mensenkennis en je kunt zo zien wat voor "kleur" om iemand heen hangt. Dat je dat gevoel gaat koppelen aan het zien van een kleur is een sterk staaltje mensenbrein en zelfbedrog.... :')

Maar als jij kleurtjes ziet om iemands hoofd is leuk voor je! :D

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 10:48

tja, als je het ook ziet van mensen die je niet kent..
en zo'n goeie mensenkennis heb ik nou ook weer niet.
maargoed, ieder zo zn eigen mening

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:48

Sjors493 schreef:
WTF is een 'aura'?

Same here.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:48

Maar bij mij is het niet alleen maar lichtblauw.

Het loopt bij mij van Lichtblauw naar donkerblauw.

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:49

je kunt ook op zonnevelcht zoeken voor kleuren :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:50

MarcoBorsato schreef:

HAHAHAHA.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:44

Jij gaat nu de chakra kant op, die hebben te maken met kleuren en wat je draagd.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 13:21

ik zie ze niet maar voel ze wel! ik ben heel gevoelig voor andere energieën.... en ja aura's is net een soort stemings steen zo een die veranderd van kleur bij aura's is dat ook zo.