Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:54

Sommige posters hier vatten de beginpost volgens mij op als een (persoonlijke) aanval maar volgens mij is deze niet zo bedoeld :o ?

Je hoeft geen make-up te dragen of lang haar te hebben om sexy te zijn. Een beetje aandacht aan jezelf besteden kan echter geen kwaad. Moeite blijven doen voor elkaar door jezelf wat extra aandacht te geven, daar is toch nog nooit iemand slechter van geworden ;)?

Ik betrap mezelf er vaak op dat ik na het paardrijden onder de douche vandaan kom en dan een joggingsbroek en niet-vrouwen-vormen-accentuerende trui aanschiet :D. Toen ik dat eenmaal doorhad ben ik ook iets vaker tóch confortabele maar wél hippere binnenkleding gaan dragen voor die schaarse avondjes met vriendje samen op de bank. Natuurlijk vindt hij me ook mooi als ik er bijloop alsof ik net vijf dagen non-stop feesten achter de rug heb, door de mesthoop heb liggen rollen en een uur door de modder heb lopen stampen maar het valt hem wel altijd op als ik iets extra's doe ;).

Mannen zijn nu eenmaal veelal visueler ingesteld dan vrouwen en als ze zien hoe het óók kan, kan ik me voorstellen dat ze soms met weemoed terugdenken aan de tijd dat je nog wel moeite deed voor elkaar om er aantrekkelijk uit te zien. Andersom hebben wij dat toch net zo goed?

eekhoornerik

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:56

Inderdaad Sees! Ben het helemaal met je eens :j

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:56

Zou het niet gewoon oerinstinct zijn?
We hebben de buit binnen, je hebt een man die voor het nageslacht heeft gezorgd, volgens de natuur een mannetje waarin je kracht en gezondheid in ziet, een man die je kan onderhouden, volgens de natuur je kan voorzien in je voedsel, volgens de natuur zijn we monogaam, waarom zou je dan nog het andere geslacht aantrekken?

Ik weet 1 ding, tegenwoordig is een huwelijk keihard werken om samen het leuk te houden! Iedereen kent sleur en ´is dit nu alles´ gevoel!! Zo niet, dan komt het nog, of je bent 1 van de loterijwinnaars en net zo zeldzaam als de loterijwinnaars, want de kans dat je partner net zo happy is...........tegenwoordig weet je niks zeker meer!

Dus dames, trek een keer iets sexy´s aan en zie het verschil met je man-vriend, hahaha

1Boefje

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:57

Ach ja, als ze mij er persoonlijk op aanvallen of zich er persoonlijk op aangevallen voelen, ik slaap vanacht toch wel :P

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:59

Ojajoh schreef:
prisca: heb jij kinderen? vind je antwoord namelijlk nogal kortzichtig

Jaa lezen een tweeling en doe alles alleen. Tja mijn mening.

Sorry maar ik zie hier niet anders in de buurt hebben geen werk en maar klagen, klagen en klagen.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:00

Oh ja, nu gaan we poesten (in mijn jurkje).
Zo sexy een legging met sokken er overheen aan, hahahaha

En weet je wanneer mijn man mij het meest sexy vind? Als ik sta te koken |o

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:00

Wie zegt trouwens dat die vrouwen nooit eens iets sexy aantrekken? Weet jij wat er in hun slaapkamerkast hangt? :P Je volgt ze ook geen 24 uur. Als je mijn moeder op vakantie zou tegenkomen zo je op sommige momenten ook denken "jee dat is weer zo iemand die geen moeite meer doet", terwijl moest je ze in een andere situatie tegenkomen denken 'wat een nette vrouw'. Sexy wel niet meer, ze hijst zich -thank God- niet meer in uitdagende rokjes of jurkjes als ze naar buiten komt :+ . Wel verzorgd.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:02

Kwanyin schreef:
En 5/6 dagen op 7 fulltime werken...

Leg uit?. Vind huishouden nou niet echt werken. Je kan het zelf indelen als je werkt heb je je werkgever op te volgen en heb je te maken met reizen, files enz....

Ik heb even vrij na veel werken en kan je zeggen fulltime moeder thuis zijn is niets voor mij. Ik heb meer nodig.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:03

1Boefje schreef:

En weet je wanneer mijn man mij het meest sexy vind? Als ik sta te koken |o

Mijn man als ik aan het sleutelen ben.... :')

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:05

Ik zie bij mij in de buurt ook heel veel moeders met korte haren (en meer dan gemiddeld gewicht) en ja ik vind het zeer onaantrekkelijk. Zelf heb ik 2 kinderen en ben na de komst daarvan alleen maar meer aandacht aan mijn uiterlijk gaan besteden. Want ja, je bent vaak moe... Maar ik vind kort haar meer tijd in beslag nemen dan lang haar, en peins er niet om het af te knippen. Kort haar moet je volgens mij veel meer in model brengen. Ik douche, kan mijn haren, smeer er wat anti pluis in en klaar!

Overigens schiet je jezelf in je eigen vleugels als je na het krijgen van kinderen geen aandacht meer aan je uiterlijk besteed, je kan beter hebben dat andere mannen naar jou kijken dan je eigen man naar andere vrouwen, dan heeft hij nog iets om trots op te zijn en zoekt hij minder snel zijn heil buiten de deur (lijkt mij dan he). Als ik soms sommige moeders zie, dan kan ik het hun man bijna niet kwalijk nemen, ze zijn vaak ook zo sjagerijnig....

Overigens ik heb ook een fulltime baan (en een partime werkende man, ja luxe) en dat zorgt er automatisch voor dat je je aantrekkelijker kleed, je moet er immers reparesentatief uitzien als je werkt. En nee ik heb niets tegen thuismoeders, ik heb er respect voor. Ik zou gek worden als ik niet zou werken. Kinderen zijn leuk, maar niet eenvoudig om op te voeden. Maar ze moeten gewoon hun tijd claimen en overleg voeren met hun wederhelft om ook aandacht aan zichzelf te kunnen besteden en hun wederhelft de kans geven de stofzuiger te pakken (ookal kan jij het zelf beter). Want dat schort er ook nog wel een aan, klagen dat je man niet doet, maar als hij iets doet is het niet goed genoeg.....

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:07

Hahaha, geweldig.
Mijn collega´s vinden het niet sexy als vrouwen iets van techniek weten. (lees als vrouwen er meer vanaf weten dan zijzelf) Ik zat een mooi verhaal te vertellen over backfire, luchtfilter, bougiekabels en bougies vervangen.
Ik heb een opleiding motorfietstechniek gedaan ;)
Mannen hebben dat niet graag een al te slimme vrouw. Is ook zo´n onderzoek naar gedaan!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:07

1Boefje schreef:

Dat zeg je nou wel met een ;) maar dat wordt veelal wel meer gewaardeerd dan een slobbertrui en onaantrekkelijke broek. Tenzij het een slobbertrui is die een verleidelijke schouder blootlegd met blote benen eronder :D :D.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:08

Cleo12 schreef:
Overigens schiet je jezelf in je eigen vleugels als je na het krijgen van kinderen geen aandacht meer aan je uiterlijk besteed, je kan beter hebben dat andere mannen naar jou kijken dan je eigen man naar andere vrouwen, dan heeft hij nog iets om trots op te zijn en zoekt hij minder snel zijn heil buiten de deur (lijkt mij dan he). Als ik soms sommige moeders zie, dan kan ik het hun man bijna niet kwalijk nemen, ze zijn vaak ook zo sjagerijnig....
.....

:j *\o/*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:09

Ninx schreef:
Vinden we veel van die mannen niet gewoon een stelletje suffe rukkers? Wat doen zij dan aan hun uiterlijk? Gaan zij sporten, tutten zij zich op, doen ze iets leuks aan voor hun vrouw, verwennen ze hun dames eens met iets leuks, doen ze nog wel eens iets romantisch?
Zitten ook een hoop ongeïnteresseerde duffe zakken tussen die alleen maar zitten piemelkieken naar dames die te knap of te jong voor ze zijn....

Nee.... aan zelfinzicht ontbreekt het bij heeeeeeel veeeeeel mannen.... daar stoor ik me meer aan dan dames in trainingspak en kort haar.

Eens :j

Ik heb toch wel redelijk lang haar (in ieder geval ruim tot over mijn schouders) en ik ben niet eens in het gelukkige bezit van een joggingbroek :=
Oh ja, én al ruim elf jaar dezelfde man, én twee kinderen (en met mijn seksleven is niets mis, hoor, ondanks een kilootje of 5 teveel ;))

@Prisca; dat is jouw keus dan en jouw mening. Laat mensen die iets anders kiezen dan wel in hun waarde, alsjeblieft.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:09

Ik zal het onthouden Sees. Als hij vanavond weer over die berensokken begint, dan zal ik dat zeggen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:10

lang haar hoeft toch niet moeilijk te zijn.. kammen, staart er in, of opsteken met een klem, halve staart er in en klaar.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:11

RM94 schreef:
Roane schreef:
Ben geen moeder, maar heb wel kort haar :') ben ik nu ook seksloos, lui en onaantrekkelijk? :')

hahahahaha kort haar kan ook heel sexy zijn hoor

Hahaha, ik heb onlangs mijn haar echt kort laten knippen, nou, heb nog nooit zo veel complimentjes gehad :P
(dus nu ben ik alleen nog maar lui :') )

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook wel een periode gehad dat we echt geen nacht door konden slapen, ik retedruk was met werk en andere problemen, absoluut geen tijd c.q. puf had om te sporten dat ik zelf dacht "oké, nu ben ik dus zo'n ehh "loeder"" :') Maar goed, nu loopt alles weer en dan is het wel zaak om jezelf er even bovenuit te trekken. En sommige vrouwen interesseert het gewoon wat minder denk ik. Zogezegd.

Hihi ja, dat van die mannen klopt dan ook weer ja _/-\o_

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:11

Citaat:
Zelfs al op rotstekeningen zag je enkel langharige vrouwen.

Dit lees ik in dat artikel uit de OP. Moest er wel een beetje om lachen. In de oertijd hadden volgens mij mannen én vrouwen vaak lang haar, omdat er nou eenmaal niet op iedere hoek van de grot of aan het eind van ieder bospad een kapper zat ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:12

Ik heb enkel de beginpost gelezen, schoot al in de lach toen ik de titel van het topic zag :D
Ik ben bevallen met hairextensions (geen aanrader) en die wilde ik er zsm uit hebben (had zelf wel haar tot over mijn bh bandje). Mijn beste vriendin en ik moesten altijd lachen als we kersverse moeders zagen waarbij het haar eraf ging 'is véél handiger met een baby' en ik kreeg ook een manie :D :D Vriendin zei al: 'ik knip je haar niet hoor!!', dus oke... alleen puntjes en de pony even snijden.
Waarom vrouwen dat doen? Geen idee! Ik had niet de intentie om seksloos door het leven te wandelen.

Ik ben zelf overigens een onwijs tutje :o
Net 12 kg afgevallen, altijd nagels en haren gedaan, make up op, kleding zorgvuldig uitgezocht, want ja... 'je weet maar nooit wat je onderweg tegen komt!'.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:13

Zullen we dan nu plaatjes gaan posten met lekkere mannen met lang haar? _O-

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:14

1Boefje schreef:
Hahaha, geweldig.
Mijn collega´s vinden het niet sexy als vrouwen iets van techniek weten. (lees als vrouwen er meer vanaf weten dan zijzelf) Ik zat een mooi verhaal te vertellen over backfire, luchtfilter, bougiekabels en bougies vervangen.
Ik heb een opleiding motorfietstechniek gedaan ;)
Mannen hebben dat niet graag een al te slimme vrouw. Is ook zo´n onderzoek naar gedaan!

Gelukkig mijn man weer wel :D . Hij ergert zich aan vrouwen die geeneens de benzinedop kunnen openmaken met hun lange nepnagels, ofdat ze geen wiel kunnen verwisselen. En dat ze afhankelijk zijn van hun/een man om een lamp op te hangen of om de deurklink te vervangen.

Ik ben niet veel te zwaar, maar ben voor mijzelf wat aan het afvallen.
Van mijn man hoeft het niet, hij vindt wat ronder veel mooier (lees: aantrekkelijker) dan slank.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:15

Quellian schreef:
.

Lekker offtopic, wat een geweldige katten heb je! <3

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:15

Prisca schreef:
Woestein schreef:
Je ziet inderdaad wel eens moeders die het zo druk hebben met het gezin dat ze zichzelf vergeten...

Waarmee poetsen, roddelen, soaps kijken en kinderen halen??.

quote="Kwanyin" En 5/6 dagen op 7 fulltime werken...quote

Ik denk dat veel vrouwen zichzelf wegcijferen om het maar anderen naar hun zin te maken.
Dat is denk ik bij vele vrouwen het instinct.. het zorgen voor de ander.
En ja dan blijft er geen tijd over voor zichzelf.

Tuurlijk zijn er ook vrouwen die kind naar huis brengen en elke soap volgen, weten welke winkel de beste koopjes hebben en ga zo maar door..
Maar er zijn er genoeg die het gewoon druk hebben met van alles.

Als ik trouwens naar mijn werk ga is mijn haar in een knot samengebonden, loop ik zonder make-up in een spijkerbroek en slonstrui/vest maar dat is gewoon werk gebonden..
En jah dan gebeurt het wel regelmatig (ook als ik naar de paarden ben geweest) dat ik nog even snel in dat kloffie mijn boodschapjes doe.
Is ook niet altijd iedereen over gecharmeerd...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:15

Brainless schreef:
Gelukkig mijn man weer wel :D . Hij ergert zich aan vrouwen die geeneens de benzinedop kunnen openmaken met hun lange nepnagels, ofdat ze geen wiel kunnen verwisselen. En dat ze afhankelijk zijn van hun/een man om een lamp op te hangen of om de deurklink te vervangen.

Heeft niets te maken met niet kunnen :D
Ik wijs ernaar, 'wil je het even fixen?', maak mijn handen niet vuil aan mannendingen.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 11:16

Is ook niet meer van deze tijd dat mannen maatje 34 willen met D-cup.
Ze willen een maatje 38 met een vol handje. Ook weer zo´n onderzoeksresultaat.
de Quest staat er altijd vol mee :(