?Je hoeft geen make-up te dragen of lang haar te hebben om sexy te zijn. Een beetje aandacht aan jezelf besteden kan echter geen kwaad. Moeite blijven doen voor elkaar door jezelf wat extra aandacht te geven, daar is toch nog nooit iemand slechter van geworden
?Ik betrap mezelf er vaak op dat ik na het paardrijden onder de douche vandaan kom en dan een joggingsbroek en niet-vrouwen-vormen-accentuerende trui aanschiet
. Toen ik dat eenmaal doorhad ben ik ook iets vaker tóch confortabele maar wél hippere binnenkleding gaan dragen voor die schaarse avondjes met vriendje samen op de bank. Natuurlijk vindt hij me ook mooi als ik er bijloop alsof ik net vijf dagen non-stop feesten achter de rug heb, door de mesthoop heb liggen rollen en een uur door de modder heb lopen stampen maar het valt hem wel altijd op als ik iets extra's doe
. Mannen zijn nu eenmaal veelal visueler ingesteld dan vrouwen en als ze zien hoe het óók kan, kan ik me voorstellen dat ze soms met weemoed terugdenken aan de tijd dat je nog wel moeite deed voor elkaar om er aantrekkelijk uit te zien. Andersom hebben wij dat toch net zo goed?
. Wel verzorgd.