Ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes.
Ik duim voor je en denk aan je!
Je kan het!!
Je kan het!!!
Je kan het!!!
Je kan het!!!
Je kan het!!! 
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar het feit dat je jezelf moet prikken blijft hetzelfde...Lalidan schreef:Voor degenen bij wie het zelf niet lukt, je kan ook vragen of iemand in je omgeving het mag leren. Je vader of moeder of je partner bijvoorbeeld. Toen ik met een bovenarmbreuk zat heb ik de injecties laten zetten door mijn stiefvader en een vriendin (beide verpleegkundige, dus bekend met injecteren). Maar in plaats van het zelf leren, kan zo iemand het natuurlijk ook leren.
Dus die heeft het geleerd van de assistente van de huisarts, en nu prikken we dus gewoon thuis.
Maar een familielid is ook al een stuk praktischer dan naar de HA, kan je ook een keer 's avonds prikken na een dag weg, of juist 's ochtends vroeg.
Het is me gelukt!

En ik was wel een beetje zenuwachtig, maar het verbaasde me nog dat ik niet zenuwachtiger was... en dan dit
Dat bij van je stokkie gaan, is niet zo leuk, maar wel begrijpelijk hoor gezien de spanning die je had. Blijf je nu nog een paar keer prikken onder begeleiding voordat je het zelf thuis gaat proberen?
.
Vind het echt super dat je het zelf doet
Het geeft je weer een hoop vrijheid he! 

Nadat ik vandaag zowat van m'n stokkie ging wil ik zoiezo nog 1 keer prikken met iemand erbij die het goed kan, ook omdat ik het eigenlijk wel fijn vind dat zij weet wat ik moet doen als ik op het punt sta flauw te vallen
Dat weet ik nu zelf ook wel een beetje, maarja iemand erbij die het wat beter weet is wel fijner
Ik zou als ik jou was nog een paar keer samen met de assisitente prikken zodat je wat zekerder word en meer vertrouwen hebt. Thuis moet je het alleen zonder hulp doen. En zorg ervoor dat als je thuis gaat prikken iemand de eerste keren erbij zit. Maar echt super goed van je!