Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TurdusMerula schreef:Serieuze vraag he...
Die mensen die aangeven amper groente te eten...
Wat eet je dán wel?
Sonja schreef:TurdusMerula schreef:Serieuze vraag he...
Wat eet je dán wel?
Je bent me weer voor.
Maar láng niet elke dag en zéker geen 200 gram per dag
bijv appels krijgt hij last van maar hij kan wel gewoon banaan eten.
maar goed, er zullen ook zat mensen zijn die weinig groenten eten en juist veel vlees, al is dat denk ik wel een stuk slechter.
gewoon wat spinazie door het beslag en dan bij het bakken kaas erop. 
Colway schreef:Ben ook gek op zelfgemaakte soepen btw, alleen ik maak ook daar meer een warme salade van dan dat het soep is
Colway schreef:Citaat:moet eigenlijk toch meer leren eten maar het werkt niet als ik het niet lekker blijf vinden..
varieren in gerechten zodat het wel lekker is, ik luste voorheen weinig, maar ben echt een konijn geworden en dol op koken
I.p.v. aankomen viel ik juist af omdat ik gezonder ging leven (i.p.v. 3 gehaktballen bij mn moeder en vette jus
) Fiffill schreef:Pannenkoeken kan je ook eten met groente... wij maken wel eens spinaziepannenkoekengewoon wat spinazie door het beslag en dan bij het bakken kaas erop.
Colway schreef:mjaaaaa ik ben ook veel meer en veel gevarieerder gaan eten sinds ik het huis uit benI.p.v. aankomen viel ik juist af omdat ik gezonder ging leven (i.p.v. 3 gehaktballen bij mn moeder en vette jus
)
TurdusMerula schreef:Serieuze vraag he...
Wat eet je dán wel?

TurdusMerula schreef:Maar alleen aardappels met vlees of rijst met iets uit een potje (zit vast groente in maar heel weinig) is toch onwijs droog/kaal?
Vinden jullie dat dan echt lekker?
Bv. pastasaus uit een potje... Vers is toch veel lekkerder?
je leert het vanzelf wel lekker vinden... en anders niet (en heb je pech), maar de enige manier is het gewoon vaker eten.
ach, het is wel gezond. Volgende keer weer iets lekkers 
Alwiene schreef:Fiffill schreef:Pannenkoeken kan je ook eten met groente... wij maken wel eens spinaziepannenkoekengewoon wat spinazie door het beslag en dan bij het bakken kaas erop.
Dat klinkt eigenlijk best lekker, pasta met spinazie vind ik ook lekker, maar dan wel in het restaurant want thuis maak ik dat soort dingen niet (ik kook eigenlijk sowieso niet, dat doet mijn vriendin).
Wat voor spinazie gebruik je daarvoor dan? Verse? of gewoon diepvries of uit een pot ofzo?
TurdusMerula schreef:Maar alleen aardappels met vlees of rijst met iets uit een potje (zit vast groente in maar heel weinig) is toch onwijs droog/kaal?
Vinden jullie dat dan echt lekker?
Bv. pastasaus uit een potje... Vers is toch veel lekkerder?