Maartje1990 schreef:Mijn moeder is niet te dik, maar heeft borstkanker gehad en ging altijd graag naar de Sauna en toen was het de eerste keer sinds haar borst eraf was dat ze weer naar de sauna ging (was alweer genezen natuurlijk, maar wel een flink litteken) en zegt zo'n mevrouw tegen haar... 'ik ben hier voor m'n ontspanning hoor!' .... nou als ik er toch bij was geweest. Sommige mensen zijn afschuwelijk maar daar moet je eigenlijk niks van aantrekken. Natuurlijk gaat dat niet altijd en mijn moeder was er ook behoorlijk door gekwetst (iedereen weet toch wel waarom sommige vrouwen maar met 1 borst rondlopen, doen ze ook niet voor de lol)
Dat meen je niet
Jeetje, wat een reactie
Hoe heeft je moeder erop gereageerd?
Ik zie ook regelmatig vrouwen met maar één borst en ik heb juist altijd veel respect voor je omdat ze nog lekker naar de sauna gaan
En ik moet zeggen: soms valt het me niet eens meteen op! Vaak kijk ik, kijk ik weer weg en realiseer ik me dan dat er iets "niet klopt"/ anders is .. Daarna kijk ik nog eens, en dan zie ik het vaak pas 
Heb ook wel eens gehoord dat er voor deze vrouwen speciale sauna dagen georganiseerd worden om het wat minder confronterend te laten zijn..Ook wel een goed initiatief opzich