NatasjavE schreef:passieAppel schreef:Nee
Wel kussenslopen en dekbedden
Ja maar die voelen niet lekker als ze nog niet gewassen zijn....vindt ik dan
Inderdaad, dan kan je net zo goed op een stuk karton gaan liggen ( of er onder ).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:passieAppel schreef:Nee
Wel kussenslopen en dekbedden
Ja maar die voelen niet lekker als ze nog niet gewassen zijn....vindt ik dan
Limonade schreef:verootjoo schreef:daarom pin ik altijdIk vind geld eigenlijk wel echt smerig
Om over het pinapparaat maar te zwijgen![]()
Of de winkelwagens, de boodschappenmandjes, de deur van een winkel, je toetsenbord, je muis.
Dirty world!

Blijheid schreef:Wat betreft chemicaliën, er is tegenwoordig zat kleding te koop van biokatoen en zonder chemicaliën geverfd. Scheelt je de troep op je huid, maar ook in het milieu
(trouwens, over chemicaliën gesproken, heb je enig idee wat er in de meeste make-up, shampoo en bodylotions zit? Vooral nagellak en nagellak-remover is echt griezelig)
Boompje1985 schreef:Blijheid schreef:Wat betreft chemicaliën, er is tegenwoordig zat kleding te koop van biokatoen en zonder chemicaliën geverfd. Scheelt je de troep op je huid, maar ook in het milieu
(trouwens, over chemicaliën gesproken, heb je enig idee wat er in de meeste make-up, shampoo en bodylotions zit? Vooral nagellak en nagellak-remover is echt griezelig)
(even off topic)ja belachelijk veel !!!! zitten vol ft-laten of zo iets,en wat dacht je van hormonen die je huid verslaaft maken- zo dat je het blijft gebruiken je huid kan niet meer zonder je crème-pje, word gelijk droog en beschadigt- vervolg jij gaat toch weer dat smeerseltje kopen ervoor werkte toch het beste....poe ja ik wil er niet meer over na denken. o ja sommige stoffen vinden ze nog terug in de navelstreng van je baby nee lekker dan, ja ik heb vrienden bij green peace die hebben een mooie lijst met goed gekeurde producten dankzij hun weet ik inmiddels een hoop meer !!!
Kei-fijn spul én goed voor je huid en haar. (nee, geen aandelen, wel tevreden klant)