wat betalen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Re: wat betalen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:18

ik vind die 30 euro wel meevallen, condooms worden toch ook niet vergoedt? en die beschermen je ook nog eens tegen ziektes, dus qua dat waardevoller dan de pil, als je mijn antwoord, met het hihihi ervoor goed had opgenomen, had je begrepen dat je het een beetje met een korreltje zout moest nemen. (ging ook meer over de mensen die wel een eigen paard hebben)
Ik begrijp dat het voor sommige veel geld is, maar op het moment dat je verder geen ziektes hebt, of bij de dokter/arts bent geweest, moet je die 30 euro ook zelf betalen vanwege je eigen risico.
Ik vind ook dat er een aantal dingen goedkoper moeten/mogen.
Maar ja, ik denk dat de verzekering sex toch een beetje als " luxe" ziet, en dat het daarom alleen vergoedt wordt als het medisch gegrond is.

Weet niet hoe duur een spiraaltje is, maar anders is dat misschien een betere optie?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 13:01

ik wou nog even melden dat ik van die 30 euro ongeveer 23 euro heb terug gekregen na het indienen van de nota :D
valt me toch weer mee :D

Catuja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 21:38

ik betaal voor een half jaar ong 15 euro.. omgerekend 5 euro per doosje... valt toch redelijk mee dacht ik zo