Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Denk dat dat zeker ook meespeelt. Dan is het randje weefsel bij de ingang van de vagina nog stug.Ik weet van mijn eerste keren tampons ook dat het niet fijn was.Maar juist door een inbrenghuls te gebruiken kun je makkelijk richten. Op het moment dat je m niet goed inbrengt blijf je m ook de hele tijd voelen. Door die huls is het makkelijker om m ver genoeg naar achteren in te brengen en dan behoor je m ook echt niet te voelen.
Maartje1990 schreef:Iris82 schreef:Denk dat dat zeker ook meespeelt. Dan is het randje weefsel bij de ingang van de vagina nog stug.Ik weet van mijn eerste keren tampons ook dat het niet fijn was.Maar juist door een inbrenghuls te gebruiken kun je makkelijk richten. Op het moment dat je m niet goed inbrengt blijf je m ook de hele tijd voelen. Door die huls is het makkelijker om m ver genoeg naar achteren in te brengen en dan behoor je m ook echt niet te voelen.
volgens mij geld dat niet voor paardrijders hoor. door die beweging die je op 't paard maakt is dat volgens mij al 'weg', vaak, niet altijd
F_Orumster schreef:Die 'knak' verpakking dat je in tegengestelde richting moet draaien vind ik juist niks. Vooral niet die van OB.
TS: idd diep hurken en probeer eerst inbrenghuls. Als hij bij het lopen nog pijn doet zit hij niet diep genoeg.
Ik haal vaak tampon eruit, dan urineren, afvegen en nieuwe erin. Door de urine is het niet zo droog dan wanneer je de ene eruit trekt en gelijk de volgende erin wilt doen. In het eerste geval dus eerst even plassen en dan proberen.
de plasbuis en de ingang naar de baarmoeder zijn 2 verschillende dingen, dat heeft dan tussen je oren gezeten
Mossel schreef:F_Orumster schreef:Die 'knak' verpakking dat je in tegengestelde richting moet draaien vind ik juist niks. Vooral niet die van OB.
TS: idd diep hurken en probeer eerst inbrenghuls. Als hij bij het lopen nog pijn doet zit hij niet diep genoeg.
Ik haal vaak tampon eruit, dan urineren, afvegen en nieuwe erin. Door de urine is het niet zo droog dan wanneer je de ene eruit trekt en gelijk de volgende erin wilt doen. In het eerste geval dus eerst even plassen en dan proberen.
Eerst plassen gaat je niet helpende plasbuis en de ingang naar de baarmoeder zijn 2 verschillende dingen, dat heeft dan tussen je oren gezeten
k4tink4 schreef:franka75 schreef:wat ik je wil aanraden duw ze ver genoeg je moert er met je vinger denk tot deiets mindern dan de helft in wel je eerste kootje.
Misschien ben jij minder diepMaar ik moet nog wel een stukje verder.. (of je hebt lange vingers.. hey, hebben we die in huis? avondsnack!)
panny schreef:Ik had er eerst ook veel moeite mee. Ik heb het mezelf aangeleerd door mini's te kopen, daar wat vaseline op te smeren (zodat het makkelijk glijdt zegmaar) en dan een beetje door je benen zakken/ hurken. Ik weet nog dat ik heel bewust die tampon eerst een beetje schuin naar achter (richting je kont), dan omhoog en dan naar voren duwde, in een soort raar bochtje
Ik vind inbrenghulsen trouwens verschrikkelijk, die tampon blijft dan bij mij gewoon op zn plek, terwijl de inbrenghuls verschuift haha
Maartje1990 schreef:Iris82 schreef:Denk dat dat zeker ook meespeelt. Dan is het randje weefsel bij de ingang van de vagina nog stug.Ik weet van mijn eerste keren tampons ook dat het niet fijn was.Maar juist door een inbrenghuls te gebruiken kun je makkelijk richten. Op het moment dat je m niet goed inbrengt blijf je m ook de hele tijd voelen. Door die huls is het makkelijker om m ver genoeg naar achteren in te brengen en dan behoor je m ook echt niet te voelen.
volgens mij geld dat niet voor paardrijders hoor. door die beweging die je op 't paard maakt is dat volgens mij al 'weg', vaak, niet altijd

Zwitsal schreef:Dat maagdenvlies is een beetje een fabeltje denk ik hoor.. Er zit echt niet zo'n vlies wat je moet doorbreken oid. Bij sommige gevallen zal dit "vlies" (volgens mij bedoelen ze gewoon het weefsel rond de opening/ingang hiermee of niet?) Wel voor problemen zorgen maar ik denk dat het in 99% gevoon de gespannen spieren zijn die voor pijn etc zorgen.
Zwitsal schreef:Dat maagdenvlies is een beetje een fabeltje denk ik hoor.. Er zit echt niet zo'n vlies wat je moet doorbreken oid. Bij sommige gevallen zal dit "vlies" (volgens mij bedoelen ze gewoon het weefsel rond de opening/ingang hiermee of niet?) Wel voor problemen zorgen maar ik denk dat het in 99% gevoon de gespannen spieren zijn die voor pijn etc zorgen.
maar nu gaf ik dat niet duidelijk aan.