ik wil heel graag wat aan mijn buik en heupvet laten doen. Tegen een borstvergroting en lift zeg ik ook geen nee.Verder lijkt een kleine wenkbrauwlift mij ook wel wat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tellie schreef:Nee, ik ben na 22 jaar eíndelijk tevreden zoals ik ben, ik ben niet perfect maar ik ben blij met mijn lichaam.
Het enige wat ik zou laten doen, zijn mijn borsten laten liften/vullen als ze ooit heel erg gaan hangen en ik twee lege theezakjes zou overhouden. Ik hou van tieten.
Daarbij zou ik wel heel erg graag al het overbodige haar willen laten weglaseren! Lijkt me heerlijk om nooit meer stoppels, bultjes ed te hebben.

enny schreef:Tellie schreef:Nee, ik ben na 22 jaar eíndelijk tevreden zoals ik ben, ik ben niet perfect maar ik ben blij met mijn lichaam.
Het enige wat ik zou laten doen, zijn mijn borsten laten liften/vullen als ze ooit heel erg gaan hangen en ik twee lege theezakjes zou overhouden. Ik hou van tieten.
Mocht het ooit nodig zijn, dan zou ik dat ook nog wel willen overwegen. Het lijkt me zo erg dat als je je bh uittrekt er ineens twee van die zakjes uitvallen...Daarbij zou ik wel heel erg graag al het overbodige haar willen laten weglaseren! Lijkt me heerlijk om nooit meer stoppels, bultjes ed te hebben.
Verder ben ik niet perfect, maar wel tevreden met mezelf
. Verder
Focussed schreef:HorseTopShop schreef:Ik zou 1 ding heel graag willen, maar die staat er niet bij.
Ik zou graag wat groter willen zijn. Nu weet ik dat ze je benen langer kunnen maken (geloof max. 2 cm) d.m.v. het breken van je botten en weer aan laten groeien op een bepaalde manier. Maar dat is ook maar 2 cm.
Maar daar zou ik voor kiezen.
Volgens mij kan het max. 10 cm. Maar het is idd een zeer pijnlijke en langslepende procedure waarbij je lang invalide bent... Lijkt me echt verschrikkelijk!
Zou echt niet weten waar ik tevreden over ben, was altijd supertrots op m'n handen en nagels... tot ik een botje in m'n hand brak, en toen het gips eraf ging ik erachter kwam dat ik mijn wijsvinger niet meer helemaal kan strekken en m'n duim de andere kant op kan buigen
Was wss wat meer mee aan de hand.
Birgit__ schreef:Ik heb gekozen voor borstvergroting. Ook al ben ik nog jong, dit is iets waar ik al erg lang mee zit. Ik ben 18 en heb een kleine A, je ziet het dus nauwelijks. Heb altijd iets aan wat goed voorgevormd is waardoor het dus niet opvalt.
Het is iets wat redelijk mijn leven bepaald omdat het me erg onzeker maakt. Ik vind mijn eigen lichaam niet mooi omdat ik me door mijn kleine cupmaat totaal niet vrouwelijk voel. Met zwemmen bijvoorbeeld, schaam ik me en voel ik me 'lelijk'. Dus als ik het geld had, zou ik een borstvergroting nemen.
)
.
DarkDreamer schreef:Birgit__ schreef:Ik heb gekozen voor borstvergroting. Ook al ben ik nog jong, dit is iets waar ik al erg lang mee zit. Ik ben 18 en heb een kleine A, je ziet het dus nauwelijks. Heb altijd iets aan wat goed voorgevormd is waardoor het dus niet opvalt.
Het is iets wat redelijk mijn leven bepaald omdat het me erg onzeker maakt. Ik vind mijn eigen lichaam niet mooi omdat ik me door mijn kleine cupmaat totaal niet vrouwelijk voel. Met zwemmen bijvoorbeeld, schaam ik me en voel ik me 'lelijk'. Dus als ik het geld had, zou ik een borstvergroting nemen.
Same problem here.
(En om me nu door te verwijzen naar een psycholoog. Helpt niet.)
Ik heb het hier altijd heel moeilijk mee gehad, nu gelukkig een stuk minder. Heb veel meer een 'schijt aan wat mensen denken' houding. Maar vaak met kleding passen, en dan voornamelijk de leuke strapless jurkjes van tegenwoordig, is het wel heel confronterend. Ook met BH's en vooral met Bikini's uitzoeken is het naar.
Op de mindere momenten overweeg ik zeker een borstvergroting. Ik zal het alleen niet snel doen, omdat ik bang ben voor alles wat met operaties en naalden te maken heeft haha. En bovendien vind ik niet dat je in een gezond lichaam moet snijden.
Hier ook..
)
. Maar ik heb wel geleerd te "settelen" met hoe ik er uit zie. Misschien als ik ouder word dat ik dan botoxverslaafd zou worden als ik het geld zou hebben, maar dat is van latere zorg.