Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Als je het geld had, zou je dan wat aan je laten doen?

Ja: Borsten vergroten
104 (20%)
Ja: Borsten verkleinen
18 (3%)
Ja: Liposuctie
85 (16%)
Ja: Buikwandcorrectie/huidcorrectie (bijv. na hevig afvallen)
52 (10%)
Ja: Verjonging in het gezicht (botox, facelift)
26 (5%)
Ja: In het gezicht (nosejob, lippen opspuiten etc)
55 (10%)
Nee
169 (33%)

Totaal aantal stemmen: 509

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:49

Oja hoor, graag zelfs. :j ik wil heel graag wat aan mijn buik en heupvet laten doen. Tegen een borstvergroting en lift zeg ik ook geen nee.
Verder lijkt een kleine wenkbrauwlift mij ook wel wat. :)

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:50

Tellie schreef:
Nee, ik ben na 22 jaar eíndelijk tevreden zoals ik ben, ik ben niet perfect maar ik ben blij met mijn lichaam. :)

Het enige wat ik zou laten doen, zijn mijn borsten laten liften/vullen als ze ooit heel erg gaan hangen en ik twee lege theezakjes zou overhouden. Ik hou van tieten. :+

Mocht het ooit nodig zijn, dan zou ik dat ook nog wel willen overwegen. Het lijkt me zo erg dat als je je bh uittrekt er ineens twee van die zakjes uitvallen... :') Daarbij zou ik wel heel erg graag al het overbodige haar willen laten weglaseren! Lijkt me heerlijk om nooit meer stoppels, bultjes ed te hebben.
Verder ben ik niet perfect, maar wel tevreden met mezelf :j

Shoshanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:50

Als ik mezelf kon veranderen in Hayley Williams of zo, wellicht ja... Nah, ik zou toch iets nuttigers met mijn geld gaan doen, als ik het toch had. Weggeven aan mensen die het echt nodig hebben, of ontwikkelingswerk gaan doen, of dieren in nood helpen :)

Oh en, God heeft je zo gemaakt... Ik haat mezelf ook, maar zou het niet veranderen, want God heeft mij zo gewild.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:51

enny schreef:
Tellie schreef:
Nee, ik ben na 22 jaar eíndelijk tevreden zoals ik ben, ik ben niet perfect maar ik ben blij met mijn lichaam. :)

Het enige wat ik zou laten doen, zijn mijn borsten laten liften/vullen als ze ooit heel erg gaan hangen en ik twee lege theezakjes zou overhouden. Ik hou van tieten. :+

Mocht het ooit nodig zijn, dan zou ik dat ook nog wel willen overwegen. Het lijkt me zo erg dat als je je bh uittrekt er ineens twee van die zakjes uitvallen... :') Daarbij zou ik wel heel erg graag al het overbodige haar willen laten weglaseren! Lijkt me heerlijk om nooit meer stoppels, bultjes ed te hebben.
Verder ben ik niet perfect, maar wel tevreden met mezelf :j

Nu je het zegt, haarlaseren zou ik ook zeker overwegen. Denk ik nu ook al over na alleen laat mijn rekening het niet echt toe. :+

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:52

Ik heb een hele waslijst aan punten die ik wel zou willen laten doen, dingen waar ik me echt onzeker bij voel.
Op de eerste plaats zou ik een borstvergroting willen, omdat ik na het vele afvallen (35kg) geen borsten meer
over heb. Ben 25, maar het ziet er uit alsof ik 90 ben. Een buikwandcorrectie om dezelfde reden :-). Verder
zijn het kleinere dingen waar ik me aan irriteer en/ of slecht bij voel, maar die zijn van mindere prioriteit.

Sita_

Re: Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:53

Oh ja, nu ik er over nadenk zou ik dan ook wel een borstvergroting willen.. Ik had altijd een mooie stevige C cup, maar nu naar het afvallen is het een een slappe kleine B cup geworden -O-

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:57

Toen ik jonger was, vond ik cosmetische chirurgie altijd onzin. Nu ik wat ouder wordt, en alles begint een beetje te hangen, denk ik er wel een beetje anders over. Maar, dan zou ik het geld wel makkelijk moeten kunnen missen. En zo'n karakterloos botoxhoofd zou ik zeker niet willen hebben.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:59

Ik zou alleen me borsten een klein beetje willen laten vergroten met vet uit me billen of buik ofzo. Ik zou absoluut geen siliconen willen en veder ben ik wie ik ben en ik ben tevreden!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:00

Absoluut niet! Het enige wat ik zou willen is een stukje langer zijn, maar dat is helaas niet mogelijk. Ben meer dan tevreden met mijn uiterlijk.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:02

Focussed schreef:
HorseTopShop schreef:
Ik zou 1 ding heel graag willen, maar die staat er niet bij.
Ik zou graag wat groter willen zijn. Nu weet ik dat ze je benen langer kunnen maken (geloof max. 2 cm) d.m.v. het breken van je botten en weer aan laten groeien op een bepaalde manier. Maar dat is ook maar 2 cm.

Maar daar zou ik voor kiezen.

Volgens mij kan het max. 10 cm. Maar het is idd een zeer pijnlijke en langslepende procedure waarbij je lang invalide bent... Lijkt me echt verschrikkelijk!

10 cm zou helemaal mooi zijn. Maar ik denk inderdaad dat ik te bang zal zijn voor de pijn. En zo lang kan ik ook niet zonder mijn paarden hoor. :P

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:03

Als ik het kon missen werd er wel gesleuteld hoor :j

Gebit, borsten, liposuctie, de nodige correcties na het vet verliezen.. Ze zouden genoeg aan me verdienen dus :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:27

Als ik het geld had én onder narcose zou durven, dan had ik álles aan mezelf laten verbouwen, wat te verbouwen is :j

Nouja wil wel graag een meisje blijfen :')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:28

Daphne__ schreef:
Als ik het geld had én onder narcose zou durven, dan had ik álles aan mezelf laten verbouwen, wat te verbouwen is :j

Echt? :=
Er is echt niets waar je tevreden over bent?

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:29

Ik heb aangelikt borstvergroting :)
Omdat ik veel ben afgevallen zijn het echt slappe zakjes geworden -O-
Schaam me er zelfs voor :o

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 22:29

Daphne__ schreef:

Ik verwachte echt een gedrocht in je profiel _O- Maar ik zie een doodnormaal meisje hahaha :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:46

Focussed; Hahaha :')

Tellie; Ja, dat meen ik :j Zou echt niet weten waar ik tevreden over ben, was altijd supertrots op m'n handen en nagels... tot ik een botje in m'n hand brak, en toen het gips eraf ging ik erachter kwam dat ik mijn wijsvinger niet meer helemaal kan strekken en m'n duim de andere kant op kan buigen _O- Was wss wat meer mee aan de hand.

Had altijd een mooi gebit, tot 1 kies begon te ontsteken, die eruit gesneden is en er nog 1 kies zoineens uitviel. Heb nooit echt last gehad van puistjes, sinds ik Vit. B12 injectie's krijg, sindsdien is het gewoon verschrikkelijk. Ben heel erg aangekomen door AD, waardoor ik helemaal onder de striae (Schrijf je dat zo?) zit, en nouja zo kan ik nog wel even door gaan.

Dus áls ik het geld had en ik zou het durven, dan zou ik alles ervoor over hebben om er anders uit te zien :))

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:54

Birgit__ schreef:
Ik heb gekozen voor borstvergroting. Ook al ben ik nog jong, dit is iets waar ik al erg lang mee zit. Ik ben 18 en heb een kleine A, je ziet het dus nauwelijks. Heb altijd iets aan wat goed voorgevormd is waardoor het dus niet opvalt.
Het is iets wat redelijk mijn leven bepaald omdat het me erg onzeker maakt. Ik vind mijn eigen lichaam niet mooi omdat ik me door mijn kleine cupmaat totaal niet vrouwelijk voel. Met zwemmen bijvoorbeeld, schaam ik me en voel ik me 'lelijk'. Dus als ik het geld had, zou ik een borstvergroting nemen.

Same problem here.

(En om me nu door te verwijzen naar een psycholoog. Helpt niet. :+)

Ik heb het hier altijd heel moeilijk mee gehad, nu gelukkig een stuk minder. Heb veel meer een 'schijt aan wat mensen denken' houding. Maar vaak met kleding passen, en dan voornamelijk de leuke strapless jurkjes van tegenwoordig, is het wel heel confronterend. Ook met BH's en vooral met Bikini's uitzoeken is het naar. :n

Op de mindere momenten overweeg ik zeker een borstvergroting. Ik zal het alleen niet snel doen, omdat ik bang ben voor alles wat met operaties en naalden te maken heeft haha. En bovendien vind ik niet dat je in een gezond lichaam moet snijden :=.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:55

mn tanden mooi laten maken :D

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:57

Ik zou bv alleen oksel en bikinilijn en benen mooi laten laseren. Voor de rest geen gesnij in een gezond lichaam..
Ik ben prima tevreden met mijn uiterlijk dus er hoeft van mij echt niets aan te veranderen. Tuurlijk zou ik wel 10 kilo lichter willen zijn (53 ipv 63 kilo) maar ach er is veel meer in het leven..daarnaast lijkt het mij de pijn van een liposuctie niet waard..

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:58

DarkDreamer schreef:
Birgit__ schreef:
Ik heb gekozen voor borstvergroting. Ook al ben ik nog jong, dit is iets waar ik al erg lang mee zit. Ik ben 18 en heb een kleine A, je ziet het dus nauwelijks. Heb altijd iets aan wat goed voorgevormd is waardoor het dus niet opvalt.
Het is iets wat redelijk mijn leven bepaald omdat het me erg onzeker maakt. Ik vind mijn eigen lichaam niet mooi omdat ik me door mijn kleine cupmaat totaal niet vrouwelijk voel. Met zwemmen bijvoorbeeld, schaam ik me en voel ik me 'lelijk'. Dus als ik het geld had, zou ik een borstvergroting nemen.

Same problem here.

(En om me nu door te verwijzen naar een psycholoog. Helpt niet. :+)

Ik heb het hier altijd heel moeilijk mee gehad, nu gelukkig een stuk minder. Heb veel meer een 'schijt aan wat mensen denken' houding. Maar vaak met kleding passen, en dan voornamelijk de leuke strapless jurkjes van tegenwoordig, is het wel heel confronterend. Ook met BH's en vooral met Bikini's uitzoeken is het naar. :n

Op de mindere momenten overweeg ik zeker een borstvergroting. Ik zal het alleen niet snel doen, omdat ik bang ben voor alles wat met operaties en naalden te maken heeft haha. En bovendien vind ik niet dat je in een gezond lichaam moet snijden :=.

:j Hier ook..
Heb er wel is over nagedacht omdat ik er wel vaak opmerkingen over krijg enzo, maar ik ben verder gezond dus het hoeft van mij niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:59

Als ik alle geld van de wereld heb, wenkbrauwlift en kaaklipo, verder borstren opnieuw laten maken en mijn tanden.
En de huid aan mijn bovenbenen wegnemen!
Laatst bijgewerkt door lesilla op 25-10-11 23:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:01

Tja als ik toch zoveel geld zou hebben.
Opzich ben ik niet echt ontevreden over mijn borsten, ik heb een cup B en klagen doe ik er niet over. Maar als ik zoveel geld heb wil ik best een cupje C laten zetten hoor :)

Haren weg laten laseren zou ik ook zeker willen, is jammer genoeg ook erg duur en niet altijd zeker dat ht ook weg blijft

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:08

Ja! Borstvergroting en neusverkleining. En verder als ik geld had, zou ik ook al het overbodige haar laten laseren en tanden laten bleken :)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:09

Als ik het geld zou hebben dan zou ik vast wel 1 en ander willen laten doen (als ik ouder zou zijn, wat zo maar is te verwachten is wat geld betreft ;))

Vind het ook onzin dat je dat niet zou moeten doen. Als je een scheef gebit hebt hang je er ook een beugel in. Als ze geel zijn bleek je ze. (uiteraard is dit niet echt te vergelijken met pc maar goed gaat even om het idee) Dat is ook niet natuurlijk. Vind het onzin dat er nog zo een taboe zit op plastische chirurgie! Wat ik dan weer wel eng vind zijn mensen die er compleet in doorslaan. Je moet niet zomaar van alles aan je lijf laten verbouwen denk ik maar goed hey wie ben ik om daar verder over te oordelen?

Iedereen moet lekker laten doen waar hij of zij zich prettig bij of door voelt. Helemaal als je onzeker bent over iets. Fantastisch toch dat je er dan iets aan kunt laten doen?? _/-\o_

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:11

Ik zou best kunnen gaan voor een nosejob. Begrijp me niet verkeerd, ik vind mezelf niet geweldig :'). Maar ik heb wel geleerd te "settelen" met hoe ik er uit zie. Misschien als ik ouder word dat ik dan botoxverslaafd zou worden als ik het geld zou hebben, maar dat is van latere zorg.
Maargoed, mijn neus zit me best wel vaak in de weg als ik in de spiegel kijk :P