white ink tattoo

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:13

Jeetje, die foto's van scarification! :oo

Ik ben bepaald geen watje, maar m'n maag draaide zich om bij die foto met de overgebleven lappen vel! %)

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:22

Semmerd schreef:
Ja witte zullen in loop der tijd gelig worden maar zwarte blijven natuurlijk ook niet altijd zwart die worden meestal blauwig/groenig.
(praat je wel over jáááren)

En daarom laat je een tattoo, als je m mooi in de kleur wilt houden, ook bijkleuren ;-)

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:24

renee16 schreef:
ik vind het scarification wel wat ziek hoor.. Dit is toch geen art meer, maar pure verminking van je eigen lichaam? (ja tattoo en piercing misschien ook wel) Buiten of het pijnlijk is, lijkt me de kans op infecties wel erg groot om zo een open wonden zelf te maken.. En dan is het idd maar afwachten of het een mooi 'recht' litteken word, lijkt me dat het op de meeste plekken niet gelijk blijft (qua dikte) Ik vind overigens die soort bamboe wel erg gaaf eruit zien na verloop van tijd, maar lijkt me dat hier ook wel rode inkt in is gedaan?

Dat laatste plaatje van die bamboo is wel cool idd. Maar daar ziet het er ook net uit of het gewoon een tattoo is met rode lijnen. Die ertussen zitten die ik wel mooi vind, hadden net zo goed gewone tattoo's kunnen zijn. Die verdikking vind ik juist heel lelijk, vooral die hele dikke.

Deze lijkt dan wel weer erg op een white ink tattoo.

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 23:27

inkt is een oneigen 'product' van het lichaam + dat je lichaam veranderd om de (ongv) 7 jaren.. (geleerd bij bio toendertijd :') ) dus ik ben ervan overtuigd dat je lichaam het op een of andere manier 'verstoot' en daarom verkleurt..

klinkt dit logisch? :')

dus ja .. om de bepaalde tijd hoor je tattoo's bij te kleuren wil je ze mooi houden..
mijn vader heeft 15 jaar geleden een tattoo laten zetten en die is nog mooi van kleur.. maar volgens mij ligt dit ook aan jou zelf wat je mooi vind of niet.. :) mijn vader vind die beginnende 'vervaging' wel wat hebben :)

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 23:29

Knoffer schreef:
renee16 schreef:
ik vind het scarification wel wat ziek hoor.. Dit is toch geen art meer, maar pure verminking van je eigen lichaam? (ja tattoo en piercing misschien ook wel) Buiten of het pijnlijk is, lijkt me de kans op infecties wel erg groot om zo een open wonden zelf te maken.. En dan is het idd maar afwachten of het een mooi 'recht' litteken word, lijkt me dat het op de meeste plekken niet gelijk blijft (qua dikte) Ik vind overigens die soort bamboe wel erg gaaf eruit zien na verloop van tijd, maar lijkt me dat hier ook wel rode inkt in is gedaan?

Dat laatste plaatje van die bamboo is wel cool idd. Maar daar ziet het er ook net uit of het gewoon een tattoo is met rode lijnen. Die ertussen zitten die ik wel mooi vind, hadden net zo goed gewone tattoo's kunnen zijn. Die verdikking vind ik juist heel lelijk, vooral die hele dikke.

Deze lijkt dan wel weer erg op een white ink tattoo.


verminking van het lichaam is nooit goed.. piercings.. tattoos .. scarification.. overal zitten risico's aan dat besef ik nu wel .. :j bij piercings kun je onstekingen krijgen.. tattoos kunnen onsteken... etc..
het is maar net hoe jou lichaam heelt.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:31

Goh, wat apart... Nog nooit van gehoord :) die eerste foto in de OP is wel heel gaaf gedaan.
Die scarifation 'tattoos' vind ik eigenlijk wat ver gaan :') en vind het ook helemaal niet mooi trouwens.

Odysseus

Berichten: 22484
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:31

vroli1 schreef:
inkt is een oneigen 'product' van het lichaam + dat je lichaam veranderd om de (ongv) 7 jaren.. (geleerd bij bio toendertijd :') ) dus ik ben ervan overtuigd dat je lichaam het op een of andere manier 'verstoot' en daarom verkleurt..

klinkt dit logisch? :')

dus ja .. om de bepaalde tijd hoor je tattoo's bij te kleuren wil je ze mooi houden..
mijn vader heeft 15 jaar geleden een tattoo laten zetten en die is nog mooi van kleur.. maar volgens mij ligt dit ook aan jou zelf wat je mooi vind of niet.. :) mijn vader vind die beginnende 'vervaging' wel wat hebben :)


Bijna goed. De inkt is idd lichaamsvreemd en daarom kapselt je lichaam de inkt in (in kleine balltjes met een kapseltje eromheen). Hierdoor vervagen ze en worden de kleuren anders/vager.

Kirstennn_
Berichten: 365
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:35

Woow. Van scarification had ik ook nog nooit gehoord. Maar dat ziet er wel heftig uit zeg.
Had trouwens ook nog nooit van White inkt gehoord, maar vind ik er wel heel apart en bijzonder uitzien.

Maar hoe zit dat dan met scarification? T zal er toch niet hetzelfde uitzien als je hem net hebt gezet omdat je vel er weer over gaat groeien?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58120
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:35

H_Nalanta schreef:
Scarification is ook verboden in Nederland, in andere landen gebeurt het gelukkig met verdoving!!

vanwaar heb je die wijsheid?
In België is het gewoon zonder verdoving hoor.
Ik denk trouwens dat een groot deel van de foto's scarification zijn en geen white ink.

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:41

De bovenste twee foto's zijn overigens van dezelfde tattoo volgens mij, maar een ander deel en verder uitgebreid en andere belichting van de foto.

vroli1 schreef:
verminking van het lichaam is nooit goed.. piercings.. tattoos .. scarification.. overal zitten risico's aan dat besef ik nu wel .. :j bij piercings kun je onstekingen krijgen.. tattoos kunnen onsteken... etc..
het is maar net hoe jou lichaam heelt.. :)

Dat lijkt me ook het moeilijke van scarifation, je kunt nooit helemaal voorspellen hoe het gaat genezen en het is dus nog maar de vraag het er uit komt te zien.
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 23-10-11 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:41

Oeh bah.. dat scarification vind ik er doodeng en vies uit zien.. oeh.. bah..

Ik heb een tribal om mijn arm, die heb ik in donkerbruin gedaan, die is inmiddels verkleurd naar donkerrood/paars. Ik wilde geen zwart op mijn bleke huid. Heel blij dat ik toen voor donkerbruin heb gekozen.

White ink.. ik zou het ook niet doen, dan valt het weer niet op en ik vind het erg op dat scarification lijken.

Ga geloof ik toch maar weer voor donkerbruin als ik een op mijn voet zet.

Oh jah, mijn maag draaide ook even om bij het zien van die eerste foto's..
Laatst bijgewerkt door Elan_GV op 23-10-11 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:42

Kirstennn_ schreef:
Woow. Van scarification had ik ook nog nooit gehoord. Maar dat ziet er wel heftig uit zeg.
Had trouwens ook nog nooit van White inkt gehoord, maar vind ik er wel heel apart en bijzonder uitzien.

Maar hoe zit dat dan met scarification? T zal er toch niet hetzelfde uitzien als je hem net hebt gezet omdat je vel er weer over gaat groeien?



Het gaat er juist om hoe het eruit ziet als het genezen is. Je hebt veel snij technieken om dat te bereiken ook.

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:46

Lijkt me dat het toch een stuk onvoorspelbaarder is dan een gewone tattoo, of zijn de technieken al zo verfijnd?

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:49

Oef dat scarification... word er gewoon beetje misselijk van, bleehh, moet vast wel wat meer pijn doen dan een tattoo....

Kirstennn_
Berichten: 365
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:53

Myryana schreef:
Het gaat er juist om hoe het eruit ziet als het genezen is. Je hebt veel snij technieken om dat te bereiken ook.


Dus als ik t goed begrijp : heb je een idee in je hoofd hoe je t hebben wilt? Maar is t altijd een verassing of dat wel degelijk zo geneest? Ze kunnen je niks garanderen natuurlijk.
Ik vind t er echt luguber uitzien. Maar wel fascinerend hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:57


Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 00:12


Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:43


00peetje00
Berichten: 2326
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:47

Lente schreef:
Jeetje, die foto's van scarification! :oo

Ik ben bepaald geen watje, maar m'n maag draaide zich om bij die foto met de overgebleven lappen vel! %)

Nou hier nog een!!! Vind dat toch wel een beetje bizar hoor! :o

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:51

Sorry maar ik vind het eruit zien als een litteken van een verwijderde tattoo :')

Kirstennn_
Berichten: 365
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:52

Elan_GV schreef:
MelanieB schreef:


Ben ik nou gek? Ik zie een fiets als ik op de link klik..



Ik ook :+

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:53

Hoe komen jullie dan bij die link? Die is eerder helemaal niet geplaatst :+

fanci_mike

Berichten: 1976
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Kouwekappel!

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:57

censuur aan of uit?

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:05

Oh, LOL, dat zal het zijn idd. F*ck wordt natuurlijk fiets :')
Dames, de link is: http://f*ckyeahwhiteinktattoos.tumblr.com/
Alleen sterretje uiteraard een u. Kunnen jullie 'm nu wel zien?

Edit: of klik, dat zal vast ook werken.

Ik dacht al, iemand probeert heel sneaky reclame te maken, maar ik snapte al niet waarom je dat met zo'n pagina zou doen _O-

Anoniem

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:09

Hahahaha geweldig die censuur! _O-