Pfeiffer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 19:24

Ik slaap momenteel slecht. Wordt 's ochtends tussen 5 en 7 wakker en ben dan ook klaarwakker. Val uiteindelijk wel weer in slaap, maar ben dan wel weer verrot als ik wakker wordt.

Vanmorgen 2,5 uur gewerkt, echt bizar dat ik na die paar uurtjes echt helemaal op en leeg thuis kom....

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:31

Goof, dan kun je er beter maar uit gaan als je wakker wordt en later weer even teruggaan..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:30

Ik heb idd precies hetzelfde qua vroeg wakker zijn en dan weer in slaap vallen. Vervolgens inderdaad verrot weer wakker worden, maar als ik uit bed zou gaan weet ikz eker dat ik na een paar uurtjes ook weer in ga storten, heel irritant.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 22:24

Damn, wat valt het me tegen zeg.... Ik blijf gesloopt....

Hoe is het met jullie?

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:29

Mijn man heeft in juni de diagnose Pfeiffer gekregen. Hij heeft 3 maanden thuis gezeten, inmiddels weer aan het werk, maar hij is er helaas nog lang niet.
Na het werk vaak een dutje doen, veel moe zijn, lage weerstand.
Hij heeft geslapengeslapengeslapen die paar maanden, kon niets en deed niets. Aan de goede vitaminen pillen, gezond eten en toch een beetje proberen te bewegen.

Sterkte en beterschap!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:48

Gesloopt is een woord dat t goed samenvat ja.
Ben gisteravond voor t eerst weer uit geweest, maar dat neemt mijn lijf me niet in dank af zeg :\

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 22:53

Pff nou aan uitgaan denk ik voorlopig nog niet eens....

Goed bijgeslapen meteen vandaag Mars?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:58

Dat is me niet echt gelukt, mijn vriend was namelijk helemaal brak en ziek van de drank. Hij heeft de halve dag boven de wc gehangen en ik heb hem dus lopen vertroetelen met watertjes, pijnstillers etc. :P Verder heb ik hem op bed laten liggen alleen, zodat hij wat kon slapen. Heb zelf wat op de bank gehangen, maar ga zo lekker slapen.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:41

Ik meld me hier ook aan..

Vandaag een mailtje gekregen van de huisarts dat ik pfeiffer heb.. Schrok er wel een beetje eerlijk gezegd!

Ik loop nu al wel een week met koorts, hoofdpijn en een beetje keelpijn maar dit had ik niet gedacht..

Gelukkig is vandaag mijn koorts wel gezakt, lijkt mijn keel minder rood en lijken mijn klieren ook minder gezwollen.
Dus ik ben hard aan het bidden/hopen er snel weer vanaf te zijn.

Ik weet dat ik rustig aan moet doen maar dit vind ik erg lastig. Geluk bij een ongeluk heeft mijn meisje ook een blessure (waar ze overigens geen pijn aan heeft!!) en moet ze een tijdje op rust. Zo combineren we het wel mooi samen..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 19:54

Als je pas een week ziek bent, komt het ergste nog wel ;)

Ik ben nu ruim 2,5 maand ziek, zit ruim anderhalve maand in de ziektewet. Ga twee keer per week twee uurtjes naar mijn werk om een beetje betrokken te blijven en mijn collega's te zien, maar zelfs na die twee uurtjes kom ik nog steeds met koorts thuis.... ;(
Van de week was ik zo moe dat ik mijn collega naar huis heb laten rijden, ik durfde zelf niet eens meer.
Het valt me echt zo ontzettend tegen....

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:58

Nou dat geeft een burger weer moed :')

Maar het is wel eerlijk en ik ben er zelf ook bang voor.

Volgende week krijg ik de uitslag van een andere test op pfeiffer. Heb gisteren bloed laten prikken en vanmiddag hadden ze de diagnose al. Als zij de dokter 's ochtends toen ik belde voor andere uitslagen wel dat de snelle test minder goed was dan de test die langer zou duren..
Weet iemand hier meer van? Want de doktersassistente wist er volgens mij niet heel erg veel van :?

Maar wat ik hier lees lijkt me echt heel erg vervelend.. Bah wat vreselijk om dat te hebben!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 20:00

Ik moest tien werkdagen wachten op de uitslag. Vind dat jij de uitslag wel erg snel hebt dan.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:02

ik had het ook in 95 en kon niks meer, de tra op of de wc en ik was buiten adem, ehm ik dronk veel maar datdeed oijn in mn keel ontsteking en ben zeker 2 maanden ziek geweest en volgens mij ben je de eerst 6 weken besmettelijk. daarna langzaam opkrabbelen , ik kreeg ijzer tabletten. ik had hele lamme armen en benen en voelde me echt raar in het begin.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:08

Goof schreef:
Ik moest tien werkdagen wachten op de uitslag. Vind dat jij de uitslag wel erg snel hebt dan.

ja vond ik ook al. Was gisteren bij de dokter geweest omdat ik al 8 dagen ziek was migraine + koorts. Moest ik met spoed gaan bloedprikken in het ziekenhuis. Vanmorgen kreeg ik andere uitslagen waar eigenlijk niks op te zien was alleen dat er ontstekingslichaampjes (of zo iets) in mijn bloed zat.

Ben vandaag weer voor het eerst 2uur naar school geweest en toen ik weer thuis kwam had de doktersassistente gebeld dat ik positief testte op pfeiffer volgens de snelle test.

Ik vind het ook erg snel maar blijkbaar kan het denk ik?? Maar goed volgens de HA was die test niet zo heel geweldig en kon ik beter volgende week bellen voor de uitslag. Tenminste dat werd mij vanmorgen eerst verteld..
Allemaal erg verwarrend.. Want het is mij ook niet duidelijk waarom die test niet goed is..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:11

ik heb nu al sinds 3,5 jaar pfeiffer... ik kan nu nog steeds niet volledig naar school etc..
We zijn nu in het ziekenhuis aan het onderzoeken of er nog andere ziekten meespelen. Ze vermoeden nu dat ik ook nog narcolepsie erbij heb...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 20:13

Jeetje, 3,5 jaar al?? Pff, vreselijk, zeker als je nog steeds niet volledig kan functioneren zeg.

Annelieke, ben erg benieuwd dan wat er uit die andere test gaat komen.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:15

het is nog steeds zo erg dat ik misschien (als ze geen stageplaats vinden) mijn tweede opleding moet stoppen. en dat terwijl ik een van de beste ben in de klas wat betreft theorie etc, maar alleen omdat ik geen hele dagen stage kan lopen. In ons vakgebied zijn er maar weinig stageplaatsen te vinden en om dan bedrijven te vinden die studenten voor een halve dag willen, dat is al helemaal moeilijk...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 20:18

En kunnen ze die stage niet compenseren oid ivm uitzonderlijke omstandigheden? In welk vakgebied zoek je iets dan? Wat rot zeg.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:52

Pfff arabella, Wat moet dat vreselijk zijn zeg! Gaat de rest van je studie zo goed en dat het op een stageplek dan vast zit.. Kunnen ze via je school dan niks veranderen.. Of dat je misschien wat langer (meer dagen) stageloopt maar dan wel minder uren maakt..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:57

Ze zijn aan het kijken of er dus een bedrijf is die iemand zou willen voor halve dagen, maar de kans is er dat die er niet zijn. Wat er dan gaat gebeuren weet ik niet... De kans is dan groot dat ik van de opleiding af moet. Maar of ik dan nog een opleiding ga doen...

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:24

Ik hoop echt dat het lukt voor je arabella! Zou echt verschrikkelijk zijn als je weer hierom zou moeten stoppen!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 14:15

Nou, ik hoop ook zeker dat het lukt! In welk vakgebied zoek je iets?

Ik kreeg gisteren de bijnaam 'pfeifferientje' :')

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:23

Hmm.. Apart Goof.. Van wie dan en waarom?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:41

Ik zoek wat in de laboratoriumtechniek, en dan richting biotechnologie (mbo niveau 4)

Maarjah we zien wel verder.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 18:04

Hoop echt dat je wat gaat vinden!