Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

WhySoWhite schreef:Oke, hmz, echt lastig.. ( zelf ook homo) maar niet zo een als wat ik hierboven beschreven is.
Ik denk dat menig ''eerlijk'' mens zelf prima kan oordelen of het veilige of onveilige seks heeft/heeft gehad. Eigelijk weet ik écht absoluut niet wat ik hier van moet vinden
lesilla schreef:WhySoWhite schreef:Oke, hmz, echt lastig.. ( zelf ook homo) maar niet zo een als wat ik hierboven beschreven is.
Ik denk dat menig ''eerlijk'' mens zelf prima kan oordelen of het veilige of onveilige seks heeft/heeft gehad. Eigelijk weet ik écht absoluut niet wat ik hier van moet vinden
Ik werk in de zorg en als het gaat over zelfbeoordeling is het vaak dat het helaas niet zo is dat eerlijk zijn.
Rock schreef:Het heeft m.i. inderdaad met gezond verstand te maken, en zeker niet met discriminatie.
Ik heb dan ook 'nee' gestemd.
!
!

) en dat ik daarom uitgesloten word van bloeddonatie vind ik gewoon discriminatie.
WhySoWhite schreef:Dat vind ik echt heel raar, want als het achteraf getest word dan heb je er toch niks meer aan. Dan zit het toch al in een lichaam?
ShauniBef schreef:Rock schreef:Het heeft m.i. inderdaad met gezond verstand te maken, en zeker niet met discriminatie.
Ik heb dan ook 'nee' gestemd.
Dan hoop ik dat er te weinig bloed gegeven wordt door de 'hetero's' en er meer homo's op de wereld komen..
Jammer dan.. Geen bloed is geen bloed!
Ik vind het discriminatie!
Zullen wel homo haters verzonnen hebben dit..