Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Oh ik zie dat het heel de maand oktober nog kan, dan wacht ik nog even
Lalidan, het is nog niet bekend of het chronisch blijft/is/wordt. Beetje slepende zaak incl. veel onderzoeken.
purny schreef:maar mijn vader krijgt elk jaar 50 euro. Ik gebruik Seretide en Ventolin en krijg niks

knuffeldier schreef:Nu kan ja opvragen waarom je het krijgt, dus dat ga ik maar eens doen. (terwijl er ergens in mijn hoofd een stemmetje zegt dat ik vooral geen slapende honden moet wakker maken)
ikenindi schreef:Vreemd? Ik kreeg hem ook, maar val wel onder de WTCG. Wat mij vooral opviel is dat het veel minder was dan vorig jaar. Een vriendin van mij (valt ook onder WTCG) viel het ook al op dat het een stuk minder was geworden. Nu snap ik waarom: ze geven het ineens aan veel meer mensen??? Vreemd.
Dat vind mijn spaarrekening erg fijn

Kido schreef:Veel chronisch zieken hebben medicatie die ze gedeeltelijk zelf moeten betalen dus vergoeding is best logisch!

Kido schreef:knuffeldier schreef:Nu kan ja opvragen waarom je het krijgt, dus dat ga ik maar eens doen. (terwijl er ergens in mijn hoofd een stemmetje zegt dat ik vooral geen slapende honden moet wakker maken)
Ik zou bellen heb namelijk al van meer mensen gehoord dat ze deze krijgen en geen idee hebben waarom...ikenindi schreef:Vreemd? Ik kreeg hem ook, maar val wel onder de WTCG. Wat mij vooral opviel is dat het veel minder was dan vorig jaar. Een vriendin van mij (valt ook onder WTCG) viel het ook al op dat het een stuk minder was geworden. Nu snap ik waarom: ze geven het ineens aan veel meer mensen??? Vreemd.
Idd als ze ten onrechte dit gaan uitbetalen aan mensen die er dus eigenlijk geen recht op hebben snap ik wel waarom ze t gaan terug brengen ed...
Knuffeldier terug betalen als je er geen recht op heb is meer dan logisch toch lijkt me...
Kido schreef:En sommige mensen krijgen dus niks...
Terwijl ze wel van alles hebben...
Armaris schreef:Sorry maar ik vind dit best onzin
De ene persoon die vrolijk door het leven huppelt krijgt het en de andere die chronisch ziek is weer niet
Klinkt erg kort door de bocht maar zie het in dit topic al
Moeten wij dan ook wat krijgen? Heb een stollingsprobleem, loop al 4 jaar met gezwel in mn kop en psychisch niet helemaal ok. Mams heef reuma, artrose, astma, osteoporose etc en zou de jackpot winnen?
Waar blijft de gelijkheid?
Sorry voor mijn uitdrukkingen maar zulke dingen maken me woest
Knuffeldier; ja dus? Het voelt niet prettig aan maar toch zou je het niet weigeren? Waar blijft de logica? En vrijwilligerswerk heeft hier niets mee te maken
manonetjuh schreef:Als je geen recht heb op het bedrag en ze komen er achter, moet je het sowieso terugbetalen. Als je wist dat je er geen recht op hebt, het geld houdt en ze komen er achter kun je zelfs nog een boete van de belasting krijgen, hoorde ik.
Ik snap dat iedereen vindt dat hij/zij er zelf meer recht op heeft, maar het is hoe het is.