Neuspeuter jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neuspeuter jij wel eens?

Ja, en ik doe mijn snotje in een zakdoekje
121 (19%)
Ja, en ik maak er een propje van die ik wegschiet
104 (16%)
Ja, en ik eet het daarna op
245 (38%)
Ja, en ik veeg het daarna ergens aan af (muv zakdoekje)
82 (12%)
Ja, ik doe er wat anders mee
26 (4%)
Nee
55 (8%)

Totaal aantal stemmen: 633

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:50

Ik ben trouwens wel eens heeeeel letterlijk betrapt; kreeg zo'n cameraslang in mijn neus en de arts vroeg; goh... nog gepeuterd? :D
(ik heb toen met een boei van een kop maar nee gezegd haha, maar daar trapte ie niet in :P)

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:53

ja hoor hier ook 1. Heel soms eet ik het op whaha hoe erg eigenlijk. maar ik zie dat ik echt niet de enige ben :P maar heel vaak rol ik er een balletje van ( ik heb een rol tik, en dat is echt waar :P ) en dan rol ik er vaak mee tot dat het droog wort en uit elkaar valt. whaha
echt te erg :P

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:54

mn vriend gatver ik word er misselijk van , ik lees het smakelijk voor namelijk. hij schiet

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:55

mn moeder doet het ik dus ook van kleins af aan
maar niet ronduit in openbaar.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:12

vuurneon schreef:
Ik ben trouwens wel eens heeeeel letterlijk betrapt; kreeg zo'n cameraslang in mijn neus en de arts vroeg; goh... nog gepeuterd? :D
(ik heb toen met een boei van een kop maar nee gezegd haha, maar daar trapte ie niet in :P)

Hoe kan de arts dat zien dan? Ben ik wel benieuwd naar??? :+

_blue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:24

ligt eraan als ik met giftige stoffen heb gewerkt of fijn stof ga ik het niet opeten (alhoewel de verleiding wel groot is) :p

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:38

Adamootje schreef:
vuurneon schreef:

Hoe kan de arts dat zien dan? Ben ik wel benieuwd naar??? :+

Heel klein wondje zat er haha :D Een typisch peuterplekje zei hij :P (en dat klopt, want had die ochtend nog wat weggehaald met oog op het ziekenhuis bezoek haha)

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:39

hahahaha ja vooral die harde stukjes en dan onder je nagel, net als puistjes uitknijpen heeeerlijk.

Daphna

Re: Neuspeuter jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 00:04

Eigenlijk vind ik het best smerig als mensen nooit neus peuteren... met snuiten, wattenstaafje, water snuiven krijg je het er echt niet allemaal uit.

Ik sta 's ochtend onder douche uitgebreid te graven, om het vervolgens door het doucheputje weg te spoelen..

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 00:27

ja precies dat doe ik ook maar bij gebrek aan papier huppekee ik moet geen niks voelen daar. best schoon dus.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 00:30

Ik zit echt wel is in me neus maar niet in ingezelschap en meestal in een zakdoekje, en anders idd wegschieten :o op eten kan ik gewoon écht niet bij.... ik denk er niet eens aan.. Als je een puist uit knijp en je weet niet waar je t moet laten slik je t ook niet door... Stel je voor je gaat lekker uit je zoent met iemand en dan bedenk je je ineens dat de kans groot is dat die ook tot die 44% behoort en er nog wel een stukje achter die tand kan zitten _O- _O- :r :r
Zovaak als ik in de trein zit zie je mensen die in hun neus letterlijk zitten te graven. ( of zo'n groene rochel geluid iiiiee, en dan nog doorslikken ook %) k t kippenvel springt spontaan op me armen verschrikkelijk!!!..Nagels bijten ook zoiets kippenvelwaardigs!!!Laatst ook weer zo-een die een stuk nagel af bijt en daar leuk mee gaat zitten spelen voor je neus in de trein... heb er wel even gevraagt of ze daar direct mee wilde stoppen :o :')

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 02:35

_O- _O- _O- _O- 42% eet het op :oo _O-

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 05:19

Mijn god, mijn ontbijt smaakt niet meer, dankjewel bokt. :')

Ik beken schuld, máar alleen op het toilet, en dan gebruik ik uiteraard toiletpapier om het weg te stoppen.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:20

Het is best lekker hoor! :D En nee, ik doe het niet in het openbaar, zo sociaal ben ik wel ingesteld. :P

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:32

Met een zakdoek lijkt me niet meer dan normaal,en als het echt niet anders kan met je nagel zo de zakdoek in,maar mensen die het opeten... :r ...(sommigen schijnen het in gezelschap niet eens erg te vinden hun snot te verorberen)
Ik moet me bij andermans kinderen gewoon inhouden om er niets van te zeggen.goor,vooral als je ziet dat ze het ergens aan afsmeren,en ouders doen net of ze het niet zien.brrrrr.

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:44

Van de week, mijn man en ik in de auto, hij uitgebreid in zijn neus met zijn wijsvinger, kijkt vervolgens heel aandachtig naar zijn vinger hoe smakelijk zijn pulk met een beetje snot eruit ziet, stopt zijn vinger in zijn mond en smakt er een beetje bij, ik schiet in de lach, hij loopt rood aan, ik: Eet smakelijk schatje, ik dacht dat je vol zat van het avondeten? Whahaha, geweldig.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:48

In werkelijkheid eet iets van 75% van de mensen het op. Dat is bewezen. Stond keer in een of ander medisch tijdschrift van ergens in de jaren 90 wat ik toen las op school voor medische biologie.

Dus deze feiten neem ik met een korrel zout.

Kijk eens om je heen op de zaak hou een collega in de gaten die peutert..maar kijk wel ongezien dus je bent bezig met iets.
Houdt zijn hand in de gaten meestal rollen ze met hun vingers..vervolgens krabben ze aan hun wang en verdwijnt de vinger na een minuut of 3 toch echt even snel in de mond.

Ik heb stuk of 15 collega's heb er dus al 3 betrapt zo...dat is dus al meer dan 10%

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:55

Meer Bokkende neuspeuteraars dan in de onderzoeken. :D
Ik wil dit topic niet lezen, want ik kan het echt niet aan. :o
Too much information.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 07:01

Iris82 schreef:
Meer Bokkende neuspeuteraars dan in de onderzoeken. :D
Ik wil dit topic niet lezen, want ik kan het echt niet aan. :o
Too much information.

:')

ik deel het met je
je denkt wel eens ja get.....maar van sommige hier krijg ik de grootste rillingen

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:32

O ja hoor, ik beken gelijk
Niets lekkerder dan eventjes lekker met je wijsvinger (of met mijn pink als het stukje dieper zit) in je neus te vroeten. Vooral die harde korsjes zijn favoriet. Al voelt het ook heerlijk als je zon hard stukje hebt en dat er op het moment dat je hem te pakken hebt en uit je neus wil halen en zo'n heel lang snotterig sliertje aan blijkt te zitten die je helemaal uit je keel voelt komen.
En daarna??? Opeten natuurlijk. Vind het veel smeriger om het ergens onder een stoel te smeren, en eigenlijk gewoon zonde ook :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:38

Ik probeer het eerst met een zakdoekje, lukt het dan niet dan peuter ik het eruit.
Ik doe het dan in een zakdoekje en daarna gooi ik het weg en was ik mijn handen :')
Maarja eigenlijk doe ik dit alleen voor het slapen gaan, omdat ik een neusspray moet gebruiken.
Maar opeten zou ik echt niet doen, nooit gedaan ook trouwens :+

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:40

het eten doe ik echt niet, blehhh
ik vind het al ontzettend goor als je verkouden bent en het slijm ophoest :') dan krijg ik ook zo'n snot gevoel :+ bleehhh

heb ik ook nooit eigenlijk gedaan, snotjes vreten :=

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:40

ebony2 schreef:
O ja hoor, ik beken gelijk
Niets lekkerder dan eventjes lekker met je wijsvinger (of met mijn pink als het stukje dieper zit) in je neus te vroeten. Vooral die harde korsjes zijn favoriet. Al voelt het ook heerlijk als je zon hard stukje hebt en dat er op het moment dat je hem te pakken hebt en uit je neus wil halen en zo'n heel lang snotterig sliertje aan blijkt te zitten die je helemaal uit je keel voelt komen.
En daarna??? Opeten natuurlijk. Vind het veel smeriger om het ergens onder een stoel te smeren, en eigenlijk gewoon zonde ook :D

_O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:42

Optie 2 :o
Denk dat er ook veel mensen zeggen optie 1 te doen maar ondertussen ook afvegen of wegschieten en daar niet eerlijk over durven zijn.

Ik herken me in Ebony op het opeten na :D

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:44

Weet je wat zo grappig is, dat er zoveel mensen zeggen EUHHWWW en GATVER en er de grootste afschuw voor hebben, maar ook die mensen hebben het zelf gedaan, en gegeten! Want als kind doe je niet anders, dat is iets kind eigen! Pas daarna zullen je ouders zeggen "niet doen", maar het lijkt wel een soort aangeboren gewoonte die je meekrijgt. Neuspeuteren en opeten. Het is echt een kinderziekte.

:D

Beetje effect van "Wie het hardste roept dat iemand een scheet heeft gelaten, is zelf de schuldige"... :d