(ik heb toen met een boei van een kop maar nee gezegd haha, maar daar trapte ie niet in
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adamootje schreef:vuurneon schreef:Ik ben trouwens wel eens heeeeel letterlijk betrapt; kreeg zo'n cameraslang in mijn neus en de arts vroeg; goh... nog gepeuterd?![]()
(ik heb toen met een boei van een kop maar nee gezegd haha, maar daar trapte ie niet in)
Hoe kan de arts dat zien dan? Ben ik wel benieuwd naar???
Een typisch peuterplekje zei hij
(en dat klopt, want had die ochtend nog wat weggehaald met oog op het ziekenhuis bezoek haha)
op eten kan ik gewoon écht niet bij.... ik denk er niet eens aan.. Als je een puist uit knijp en je weet niet waar je t moet laten slik je t ook niet door... Stel je voor je gaat lekker uit je zoent met iemand en dan bedenk je je ineens dat de kans groot is dat die ook tot die 44% behoort en er nog wel een stukje achter die tand kan zitten
k t kippenvel springt spontaan op me armen verschrikkelijk!!!..Nagels bijten ook zoiets kippenvelwaardigs!!!Laatst ook weer zo-een die een stuk nagel af bijt en daar leuk mee gaat zitten spelen voor je neus in de trein... heb er wel even gevraagt of ze daar direct mee wilde stoppen
En nee, ik doe het niet in het openbaar, zo sociaal ben ik wel ingesteld.
...(sommigen schijnen het in gezelschap niet eens erg te vinden hun snot te verorberen)

dan krijg ik ook zo'n snot gevoel
bleehhh
ebony2 schreef:O ja hoor, ik beken gelijk
Niets lekkerder dan eventjes lekker met je wijsvinger (of met mijn pink als het stukje dieper zit) in je neus te vroeten. Vooral die harde korsjes zijn favoriet. Al voelt het ook heerlijk als je zon hard stukje hebt en dat er op het moment dat je hem te pakken hebt en uit je neus wil halen en zo'n heel lang snotterig sliertje aan blijkt te zitten die je helemaal uit je keel voelt komen.
En daarna??? Opeten natuurlijk. Vind het veel smeriger om het ergens onder een stoel te smeren, en eigenlijk gewoon zonde ook