Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) iefke schreef:Volgens mij kun je beter een gebroken been hebben

Nou zit ik toch op 'dieet' dus in die zin zou ik alleen maar soepjes doen, maar toch. Ik moet niet aan kauwen denken...iefke schreef:Ik heb waterstofperoxide mee gekregen, een zachte tandenborstel en flosdraadjes met haar. Ik heb het vanmiddag al één keer gedaan en echt de tranen springen me in de ogen. Het doet zo enorm veel pijn. Ik geloof dat het het eerste is ja, dat ze dat zei. Maandag weer terug, dinsdag en donderdag zodat ze de behandeling kan herhalen en als het goed is gaat het steeds minder pijn doen.
Bedankt voor al je posts, ben je zelf tandarts?
Ik weet het ook niet 100% zeker of dat het ingewikkelde woord was hè. En ja, ik ga ieder half jaar naar de TA en soms ook vaker omdat ik door erg slechte eetgewoontes een slecht gebit heb gekregen. Maar dit is iets van het laatste jaar en ik weet ook waar het vandaan komt. Denk ik.iefke schreef:Nou, ik wil best een foto maken van hoe het er uit ziet, maar die ga ik niet openbaar neerzettenIk weet het ook niet 100% zeker of dat het ingewikkelde woord was hè. En ja, ik ga ieder half jaar naar de TA en soms ook vaker omdat ik door erg slechte eetgewoontes een slecht gebit heb gekregen. Maar dit is iets van het laatste jaar en ik weet ook waar het vandaan komt. Denk ik.
ik ben chocolade verslaafd,en dat is nu juist een voedselbron voor bacterien
en toen is het tussen mijn 2 kiezen begonnen
Zo gelukkig ben ik dat die helse pijn er niet meer is. Het is nog wel gevoelig en vanmorgen en net met het flossen en het poetsen was het nog heel gevoelig, maar krijg niet meer bij ieder flosgeval wat ik er doorsteek een dodelijke prik in mijn tandvlees.
iefke schreef:Ja ja, ik maak alles af...
Ik ben gewoon zo blij mijn huis aan het poetsen met Zumbamuziekjes op en aan het dansenZo gelukkig ben ik dat die helse pijn er niet meer is. Het is nog wel gevoelig en vanmorgen en net met het flossen en het poetsen was het nog heel gevoelig, maar krijg niet meer bij ieder flosgeval wat ik er doorsteek een dodelijke prik in mijn tandvlees.
Alleen dat spoelen joh, echt. Gadverdegadverdamme. Die bult schuim die zich vormt in je mond. Brrr. En als het dan naar chocolade zou smaken, maar dat is ook niet echt het geval![]()
Ik denk ook niet dat het zich onder volledig gaat herstellen, dat is al te ver aangetast. Het gaat wel weer roze worden volgens de mondhygiëniste, maar er zal wel speling blijven tussen mijn tanden. Nou ja, als dat alles is, daar kan ik wel mee leven![]()
En ik werd gewoon pas om 7.15 uur wakker vanmorgen. Dus voor het eerst weer 6 uur aan een stuk geslapen. Heel fijn