wel pijn als ik eraan kom, als ik gewoon zit voel ik niets. Moet ik nu blij zijn dat het bij mij meevalt? Ik moet er nog 2 namelijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel pijn als ik eraan kom, als ik gewoon zit voel ik niets. Moet ik nu blij zijn dat het bij mij meevalt? Ik moet er nog 2 namelijk.
Moest bij thuiskomst direct gaan koelen. Heb ik ook gedaan. Maar man, heb nog nooit zo'n pijn gehad.... En niet een paar dagen.......Kon geen paracetamol tegen op.
TessaVB schreef:ja was bij de kaakchirurg. in het UMC. Ik merk trouwens nu wel weer dat er pijn begint te komen.
aah arme jij, maar bij mij lagen ze heel makkelijk zeiden ze. Dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op en ik wil over 3 dagen toch wel weer normaal kunnen eten. Maargoed, een paar kilo minder is ook niet verkeerd
Mijn verstandskies was in de kies ervoor gegroeid...................... Dat ging dus niet meer goed komen. (snapte al niet bij het zien van de foto's dat ik dát niet voelde.... Maar ik had ooit een wortelkanaalbehandeling gehad in die kies ervoor
)
Mijn tandarts vertelde dat ie zelf ook bang was voor de behandeling, maar uiteindelijk viel het hem mee. Hij had het zelf ook een jaar uitgesteld 
Hopelijk spuiten ze me goed plat en krijg ik er niets van mee.
de geluiden zijn wat minder, maar je ligt onder een doek dus je ziet het gelukkig allemaal niet. Ben gewoon zelf terug naar huis gefietst, verdoving werkt dan nog. Thuis een oplos-ubiprofan genomen (gehaalt bij de zh apotheek) en vandaag vrij genomen omdat ik gisteren niet wist hoe ik me vanmorgen zou voelen. Aangezien ik gisteren avond alleen nog maar kan lispelen. Nu is alleen mijn wang opgezet en slis ik nog een beetje. En natuurlijk brufen en paracetomal maar dan kun je gewoon goed meedraaien hoor, beetje kloppend gevoel maar als dat alles is 

_Pilipa_ schreef:Nursiex … lang geleden
Maar goed bij jouw viel dus ook alles mee , behalve die tong dan …
Pfff ik zie er wel erg tegen op… brrrr, maja het moet gebeuren en van mijn onderste heb ik gewoon last, het zijn een paar minuten van je leven en dan is het voorbij.
Haha dat zeg ik heel stoer , maar 14 nov zal ik met traantje sin men broek er heen gaan!

2misty2 schreef:Nou het valt mij allemaal enorm mee. Het is nog wel een beetje zeurend maar niet echt pijnlijk. Gebruik alleen voor de nacht paracetemol maar is eigenlijk ook niet nodig. Heb net alweer fanatiek mijn paard getraind
xNursiex schreef:2misty2 schreef:Nou het valt mij allemaal enorm mee. Het is nog wel een beetje zeurend maar niet echt pijnlijk. Gebruik alleen voor de nacht paracetemol maar is eigenlijk ook niet nodig. Heb net alweer fanatiek mijn paard getraind
daar moet ik toch even niet aandenken. Het idee dat er een cap op die hechtingen drukt en dan het gehobbel in draf. Nee, ik ga morgen even knuffelen en een rondje longeren maar daar houd het mee op
Ga zaterdag dus ook gewoon mijn concour rijden. Celiien schreef:oliebol happens die van mij moetn er ook uit. ben echt overal bang voor, zitten ook nog dik onder t vel. Staat ook in mn brief van de ortho dan t chirurgisch gaat? ben echt doods en doodsbang
Bijtgaasje die er na 20 minuten uit moest en huppa. Dus kan nu lekker met mijn tong in 2 gaten peuren.