xNathaliee schreef:Dat is indd. wel een goede! (daar zit een vorkje bij?)
JA
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

" ). Mijn doel is ongeveer 5 kg er af en wat strakker worden. Ik denk dat het zit in de onregelmatigheid van mijn werk, het haastige eten soms en laat slapen. Dus tips zijn welkom!

Ik wordt steeds dunner terwijl ik dat absoluut niet nodig heb...nu heb ik zo'n barbie figuur wat niet echt geweldig is want er is bijna geen passende kleding(maar dat is weer een ander topic)

Djesseka schreef:Ritme! Echt waar. Sinds ik fulltime werk, gaat het gezond eten en slank blijven me veel beter af. Mijn 'lovehandles' zijn weer weg, mijn buik is plat en ik heb geen honger. Moet erbij zeggen dat ik weinig snoep, maar drink wel regelmatig een (zoet wit) wijntje.
Ik eet 's morgens yoghurt met muesli, om 10 uur een mueslireep of appel, om 12 uur 3 boterhammen of knackebrood, om 15 uur een mueslireep en dan avondeten. Ik heb mueslirepen van de AH, die zijn wat groter en heel lekker. Om 15 uur heb ik altijd die met chocola, omdat dat voor mij echt de tijd is dat ik trek heb in iets lekkers. Verder drink ik veel thee, water en limo.
Ik heb wel een actief beroep (juf in groep 3), dat zal ongetwijfeld ook schelen. Ik ben 5 dagen in de week om half 7 wakker en ga altijd voor 10 uur naar bed. Dat ritme helpt mij enorm bij gezond leven!
Nu het sporten nog....