Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hetbommeke schreef:Taartje, misschien heb ik het gemist maar waar koop jij die spullen van Purenuffstuff? Kan allicht 'ns kijken of ze ook een monster-/reissetje hebben voordat ik weer een bak geld uitg eef
xmarliez schreef:Ik denk dat natuurlijk eten het beste is wat je kunt doen, E nummer vrij eten bedoel ik dan.
Je merk zo veel verschil aan je lichaam in de positieve vorm.
Wat betreft helemaal natuurlijke producten, overal waar niet natuurlijk op het product staat is ook niet 100% natuurlijk. Ik ben zelf bezig een gezichtslijn te ontwikkelen en ik wilde graag Natural Skincare voorop omdat het een grotendeels natuurlijk product is maar aangezien niet alle grondstoffen natuurlijk zijn (in de zin van biologische teelt etc etc) mag dat niet voorop. Ik zie eigenlijk ook maar weinig ECHT natuurlijke producten als je op de verpakking kijkt (het woordje natuurlijk/natural) en als je op de achterkant kijkt klopt dat. Een product kan ook vaak niet 100% natuurlijk anders zou het bijv maar 2 weken goed blijven. Er moet een stof in die er voor zorgt dat het product langer houdbaar is en die stof is vaak niet natuurlijk.
Kanelly schreef:Ik heb nu de Rhassoul shampoo van Urtekram gehaald.
Was in de behoorlijke grote natuurwinkel in Alkmaar, maar helaas hadden ze geen PureNuffStuff...en ik moet toch altijd even ruiken voordat ik iets koop
Maar had even vergeleken en in de Rhassoul zit volgens mij niks 'verkeerds' (gekeken naar het lijstje van heelnatuurlijk.nl).
En deze ruikt iig heerlijk
xmarliez schreef:Alchohol in kleine mate (0,1%) is geen probleem voor de huid hoor. Het werkt ontsmettend en ontvettend en dat is best prettig voor het opdoen van een creme. Ik stop dat ook in mijn lotion (in die kleine mate) op aanraden van het labratorium.