Jeetje, ik wens je er veel sterkte mee.. Maar zo te horen vermaak je je prima met het carbaret dametje?
*edit*
Lalidan: Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af......
Laatst bijgewerkt door Bumba01 op 07-10-11 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 07-10-11 09:29
Jeetje, zoveel schade door zo'n relatief simpele val.... Ik heb al veel rare dingen zien gebeuren, maar geloof dat dit wel ergens bovenaan in mijn top tien staat. Fijn dat je in elk geval wat op internet kan, kan je een beetje afleiding zoeken. Hier draaien in elk geval de duimen dat je gewoon vandaag aan de beurt bent. Zo het weekend in moeten lijkt me helemaal niks.
Een vraag die wel door mijn hoofd speelt maar die je misschien helemaal (nog) niet wilt horen, is of er bekend is waarom een redelijke simpele val zoveel schade heeft veroorzaakt? Enkelbanden (af)scheuren, paar botjes breken, nou ja, oké, alla, maar dit is toch wel van een andere orde.
In elk geval heel veel beterschap en sterkte!
Patriciavt
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 09:33
Nou Cora.. ik weet gewoon niet waar ik heen ga Lig nu op vaatchirurgie, maar hoop nog steeds dat er een plekje vrijkomt op traumatologie, en dan gauw terug naar Almere, maar waar ik dán kom te liggen..? Heb wel m'n huisadres.. maar kaartjes zijn wel leuk, maar zo al die reacties zijn ook heel erg lief, daar kan ik nét zo van genieten
sharoontje, idd! Alleen ze gaat zo op 'transport' naar een verpleeghuis
Lalidan, ze gaan later nog onderzoek doen naar mijn banden (enkel- en kniebanden) omdat mijn enkelbanden eigenlijk wel hadden moeten voorkomen dat er zoveel schade is, dit is echt extreem het is voor alle artsen (en voor mij) een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren.. Maar mijn voet heeft nu voorrang.. Het enige wat 'logisch' klinkt is dat het zo verdraaid is, dat het door het draaien is verbrijzeld.. Ik kan het me écht niet meer herinneren, ik weet alleen hoe ik voelde dat m'n knie uit de kom vloog.. Het is ook niet uitgesloten dat ze nog wat aan iig mijn kniebanden gaan doen.. Hoe mijn enkelbanden eruit zien, zullen ze straks denk ik wel zien..
Jeetje, wat een vreemde klap moet jij gemaakt hebben!
Ik hoop van harte dat ze je snel gaan opereren en dat je je dan wat beter voelt
Bonita_Bon
Geplaatst: 07-10-11 09:40
Patriciavt schreef:
Idd Iris, dat luchtige is ook wel heel fijn T waren echt ontzettend leuke gasten We gingen totally down-town door het ondergrondse gangenstelsel van het AMC, de jongens maakte er een heel avontuur van
Haha, ik zie je al helemaal gaan! "sneller, sneller!"
Ik wil je voor vandaag heel veel sterkte wensen en natuurlijk voor de komende tijd!!!
Patriciavt
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 09:45
Nee, dat niet eens, maar die ambulancegast die vooraan liep om te sturen heeft me op een paerkeerplek gezet daarbeneen (stond G op, en sja daar moest ik heen ) zit je dan En bochtjes nemen met deuren was ook iets om de slappe lach van te krijgen. Hoop dat de terugweg ook zo gezellig wordt!
Laura82
Geplaatst: 07-10-11 09:57
Meeste ambulancebroeders zijn inderdaad erg grappig Hebben hier ook vaak zo'n lol als ze patienten komen afleveren
Mijn stiefzus heeft ooit een verbrijzelde enkel gehad! Met materialen die ik nog nooit van m'n leven had gezien is alles (na een lange tijd) weer helemaal goed gekomen. Het blijft een zwakkere plek natuurlijk, maar al met al is het helemaal genezen. Het is nu een aantal jaar geleden. Je ziet er in elk geval niets meer aan!
Collegaatje van me heeft ook zoiets gehad. Met een misstap van een stoepje af... In ieder geval is zij nu nog steeds aan het revalideren, maar het komt wel goed. Ze heeft een jaap van een litteken, maar daar kom je wel overheen denk ik. Zij ziet alleen nog erg op tegen het moment waarop ze alle plaatjes, schroeven e.d. weer moeten gaan verwijderen...
Heel veel beterschap!!!
Daihyo
Geplaatst: 07-10-11 10:55
Heftig zeg Heel veel succes en sterkte met operatie(s) en revalidatie straks.
Mijn vader heeft een verbrijzelde kop van scheenbeen gehad overigens. Zat een hele metaalwinkel in, maar is wel weer genezen. Helaas is het bot wel zo ruw geworden dat hij pijn heeft als hij teveel doet. Maar als hij oplet en ook af en toe een pijnstiller slikt, gaat het goed.
Heb zelf alleen ervaring met een verbrijzelde teen maar dat is niet vergelijkbaar Sterkte wijffie! Denk aan je!
Patriciavt
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 11:03
Sunshine, als het ijzerwerk straks goed zit (ligt er natuurlijk wel aan of alles erin past of dat ze extern iets fixen) dan hoeft het er niet perse uit zei de arts.. Dus ben benieuwd!
Bedankt Dyonne en Zooist..
Amanda, komt dat dan door kraakbeen?? Dat is wat ze hier nl ook gezegd hebben, kraakbeen als dat kapot is dan groeit dat niet meer aan. Wel super dat het bij je vader weer genezen is!
Friesepoonie
Geplaatst: 07-10-11 11:05
Mijn zwager heeft vorig jaar zijn enkel verbrijzeld met een motorongeluk. Hij kreeg ook zo'n buitenboord geval en heeft heel lang niks of nauwelijks iets mogen doen en toen langzaam weer opbouwen, maar alles is weer goed gekomen. T enige wat je er nog van ziet is een mooie rits over z'n enkel/onderbeen, maar hij kan alles weer, ook weer motorrijden. Heel veel sterkte gewenst!
Suusie22
Geplaatst: 07-10-11 11:05
tjonge.. wat verstoppertje spelen allemaal wel niet kan doen..
elke keer als ik verstoppertje doe met m'n neefjes, glij ik uit, en is m'n broek kapot..
dus voor mij ook geen verstoppertje meer...
heeel erg veeeeeel beterschapjes...
Daihyo
Geplaatst: 07-10-11 11:07
Patricia: inderdaad het kraakbeen. De bovenkant van de kop was ruwer door metaal wat daar zat en daardoor is het kraakbeen ook ruwer geworden en sneller afgesleten. Het metaal is er nu uit, maar de ruwheid gaat inderdaad niet weg. Dus daar heeft hij af en toe flink last van. Maar met been omhoog, rustig aan en pijnstiller (als hij die slikt, want hij is nogal eigenwijs ) gaat het goed. Hij moet wel veel meer opletten zijn rust te nemen, maar kan gewoon lopen, fietsen, enz.
Suusie, levensgevaarlijk dat verstoppertje... achja, ben ook al 25.. moet geloof ik maar eens onder ogen gaan zien dat ik geen 12 meer ben
Amanda, heb er idd al over gehoord... Wat naar dat je vader daar nog zoveel last van heeft. Ze kunnen daar wel wat aan doen als ik het goed begrepen heb.. Ik herken het eigenwijs zijn en geen pijnstillers willen slikken... het is ook gewoon troep (maar wel heel fijn als je het echt nodig hebt..)
Ze konden er niets meer aan doen omdat het te versleten is inmiddels. Eventueel kunstonderdelen. Maar daar is hij nog te jong voor en heeft hij nog te weinig constante klachten voor. En het is ook troep. Maar als je echt gehinderd wordt... Ik zou dan toch wel iets slikken geloof ik
Blinnii
Geplaatst: 07-10-11 11:13
Jemig, wat een verhaal.. Ben er helemaal stil van geworden. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik duim heel hard voor je dat je vandaag nog geopereerd gaat worden!
Elanor
Geplaatst: 07-10-11 11:13
He jasses, wat ontzettend vervelend. Héél veel beterschap en sterkte met de operatie.
Patriciavt
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 11:18
Elanor schreef:
He jasses, wat ontzettend vervelend. Héél veel beterschap en sterkte met de operatie.
Bedankt!! Ennu kan ik weer niet bij m'n foto's.. Maar ze komen echt...!