Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horsii_mine schreef:Bellen wil ik niet omdat ik niet even een priveplekje op kan zoeken op stage. En wil liever niet dat mijn collega's of de bovenburen meeluisteren met zo'n gesprek. Vind het ergens best beschamend ofzo
Werd net opgebeld door de dermatoloog dat het raar was dat ik had gemailt en ik moest maar naar de dokter gaan. Dus ik uitgelegd dat de dokter me wegstuurde en dat ik had gehoord dat je zonder doorverwijzing tegenwoordig daar naartoe kan. Nou dat was dus echt niet zo en het was zo raar dat ik dat dacht dat kon echt niet. En ook echt niet op een fatsoenlijke toon, maar nee echt boos. Naa.. Weetje.Horsii_mine schreef:Als het iets ernstigs is zullen we het weten tegen de tijd dat ik onder de grond lig.
Horsii_mine schreef:Ik wil gewoon eens dat dingen makkelijk gaan. Ik wil me ook gewoon goed voelen
..
daarom stap ik er nu liever uit en ik zie wel wat mijn lijf doet.

Charaz schreef:Zilfstar heeft denk ik gewoon veel geluk gehad dat ze er niet over begonnen zijn en haar gewoon behandeld hebben, maar een verwijsbrief is wel nodig.
en derde kwaal is nog steeds niet goed naar gekeken
Krijg niemand zo ver om gewoon even wat huidafkrabsel op kweek te zetten (ik vermoed zelf een bacterie). Grrrr werkte ik nog maar bij mijn DA, die zou dat zo hebben gedaan....
Maarja. Jullie hebben jullie zin
Ik heb een afspraak.
.