Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en maar blijven verkondigen dat hij zijn werk goed deed en dat ik niet moest zeuren.
Als ik verdorie een klant aan de telefoon niet netjes behandel en dat komt m'n baas ten ore, ik wel degelijk even bij hem op kantoor moet komen, mijn verhaal kan doen, maar een klant absoluut zijn excuses aangeboden krijgt!!
En bij jou wordt zo'n grote fout gemaakt en dan kan er niet eens iets van een sorry uit.........
Tuurlijk zijn we ook allemaal zelf verantwoordelijk voor de dingen die we doen, maar het moet toch eigenlijk niet zo zijn dat je bij alles en iedereen je vraagtekens moet zetten?!? Fouten kunnen gemaakt worden, maar het is dan de manier wáárop iets opgelost wordt!!! En dan hebben we het er nog niet eens over wat je dochter er heel misschien aan over houdt!?!?!?
Omdat ik die pillen al heel lang slik wist ik dat ze niet voor mij waren
Diablo schreef:De reactie vande apotheek klopt van geen kant, alleen daarom al zou ik er werk van maken.
Maar, zoals hier al eerder gezegd werd door iemand die die medicijnen ook gebruikt, staat de dosering niet op de tabletten zelf?
Die moet je er zelf afhalen. Denk dat ze zo uit de fabriek komen ElCamino schreef:Ene kant : Ik zou er een zaak van maken ! Schandalige fout die ze niet mogen maken.
Aan de andere kant....als je zelf zó twijfelde, waarom ben je niet naar je huisarts oid gegaan dan. Als het zo gevaarlijk spul is dan zou ik het misschien niet gegeven hebben. Ik begrijp dat je ervan uitgaat dat ze het goed moeten doen, maar er werken mensen...en waar mensen werken worden fouten gemaakt...
Daarbij vind ik de reactie van de apotheek WEL schandalig!!
En hoe groot ze ook kunnen zijn.. Tis en blijft mensen werk rachel_j schreef:nogmaals,
mijn man had ze al in de verdeeldoosjes gedaan, en ik had dus toen gezien dat de tabletten anders waren , en dat heb ik ook bij de apotheek nagevraagd.2x.
ja, nu zie ik ook dat op de originele pot het streepje op het etiket een andere kleur heeft.
ik heb al gezegd dat ik het mezelf verwijt dat ik ze niet beter nagekeken heb, maar dat maakt de fout en de nalatigheid van de apotheek niet goed!
en al helemaal niet hoe er vervolgens op is gereageerd en hoe er mee omgegaan wordt.
ik ben idd degene die elke ochtend het tablet aan mn dochter heeft gegeven , maar ik ben ook degene die extra navraag heeft gedaan bij de apotheker en vervolgens op hun kennis vertrouwde.
potje was ook niet met zilver folietje dichtgesealed, en dat is het nieuwe potje wat ze me gisteren hebben gegeven dus wel.
kortom ; ik ben heus in staat om mijn eigen verantwoording en tekortkoming in deze te zien en te accepteren,dat doe ik ook, maar datzelfde mag ik toch ook van de apotheker verwachten?
uiteindelijk ben ik de "leek" en zij de "deskundige".
Caye schreef:Klopt. maar waar mensen werken worden er fouten gemaaktEn hoe groot ze ook kunnen zijn.. Tis en blijft mensen werk