Babyvoeding it is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Appel en Banaan krijg ik nog wel weg 

, gebakken aardappeltjes of aardappels die in de oven zijn geweest met sate of een vegaburger die ik wel lust. Vaak eet ik gewoon heel weinig met het avondeten of eet ik brood of een tosti.. 
Want daardoor kun je ook dingen toevoegen die je zelf lekkerder vind (extra appels bij de rode kool bv), sausje erdoor...
Ik vind het ook onbeleefd voor diegene die gekookt heeft.... want zelf zou ik het ook écht niet leuk vinden als iemand die oud genoeg is naar het eten kijkt, de neus ophaalt en wat anders pakt. (al hoort het wel een beetje bij de puberteit denk ik, in mijn puberteit was ik ook zinniger dan nu als volwassene omdat ik weet hoeveel werk er zit in boodschappen doen, koken en t is zonde van het geld als iemand het gewoon maar weggooid...)
Want je kan inderdaad ook als slank persoon goed dichtslibben... en dat is wel te voorkomen nu. Jetta schreef:Als je helemaal niks lust op jouw leeftijd, ben je verwend en slecht opgevoed. Je zal jezelf nu met veel moeite moeten leren om gewoon groente en fruit te eten. Dat had je al eerder kunnen leren, want net als allerlei andere menselijke ontwikkeling, zoals gaan lopen en praten, is er ook smaakontwikkeling. Je ouders hadden je moeten laten eten wat de pot schaft, maar ze hebben waarschijnlijk niet doorgezet. Misschien moet je eens een lijstje maken van wat je wel lust. Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal geen groente en fruit lust, rauw of gekookt. En waarom wil je afvallen? Ben je echt te zwaar?
Geef dus door wat je wel eet, anders blijft het onmogelijk om tips te geven.
Dat vind ik echt heel erg lekker, desnoods met dipsaus (minder gezond
) maar dat krijg ik echt wel weg!