Ik heb het potloodje van de Etos, superfijn dingetje is dat! Kost ongeveer 2 euro, je doet er lang mee en je hebt maar weinig nodig want er zit veel pigment in waardoor je het niet heel dik hoeft te doen (=fake eyebrow look, leeelijk ).
Glossi
Geplaatst: 14-10-11 22:51
Kijk even bij de DA voor een Pupa potlood. Deze zijn ontzettend fijn in gebruik! Gebruik hem net als jou om mijn wenkbrouw op te vullen. Ziet er heel natuurlijk uit. Mensen kunnen zien dat ik potlood gebruik. Pupa heeft 3 kleuren. Jij zou de donkerste nodig hebben, nummer 3. Brunetta. Google maar eens naar de site.
je kan ze ook laten tatoeeren dan ben je van dat geteken af.
je kan ze bijv zo doen (let even niet op mijn hoofd) maar alleen de wenkbrouwen
maar je kunt ze ook tatoeeren en dan de haartjes eroverheen laten groeien, dan hoef je dus ook nooit meer te tekeken. zo heb ik ze nu en zo blijven ze omdat het toch natuurlijker lijkt en veel mooier is. (ook deze foto even niet op mijn hoofd letten alleen de wenkbrouwen)
dan hoef je dus nooit meer te tekenen en ben je van alle gaatjes en plekjes af, wel moet ik erbij zeggen dat ik het al bijna 3 jaar heb en da de kleuren nu echt beginnen te vervagen, dus het zou eigenlijk weer opnieuw moeten gebeuren..
voorheen gebruikte ik altijd het potloodje van rimmel erg goed en niet te vet en blijft goed zitten.
Ik gebruik zowel potlood als poeder (gewoon oogschaduw)! De hoeken van mijn wenkbrauwen zijn ongelijk en met poeder bijtekenen lukt me niet zo goed, dus dat maak ik scherper met een potloodje van Catrice. Dat blend ik met Omega e/s van MAC, waarmee ik mijn hele wenkbrauw inkleur. Geeft een iets zachter en natuurlijker effect dan potlood.