Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn vader van 52 heeft er nu 2 gehad en dat was al een drama...
)
)Zonnetje81 schreef:TinekeHorses schreef:Wat noem je jong?Ik heb het eigenlijk al zolang ik me kan herinneren.
Heb snel last van m'n onderrug. Als ik dan een tijdje naar voren hang,
zodat je rug bol word gaat wel weer een beetje. Erg vervelend, maar je leert er wel mee te leven..
Heb je toevallig ook een holle rug?
lynne_berna schreef:Hier nog iemand![]()
Vandaag hadden we sportdag op school, en hoewel mijn handen ontzettend kriebelde om mee te doen, heb ik het toch maar niet gedaan ivm mijn rug.. Helaas!
Verder qua paardrijden, stap ik niet op jonge paarden of paarden die gek doen

Als ik op de dag van mijn werk (lees, 4 uurtjes achter de kassa op zaterdag) wil gaan stappen, dan zal ik toch echt minimaal 2 tot 4 uur in bed moeten verblijven om bij te komen. 

nathalie_v schreef:Ik denk dat ik tot de categorie jong behoor (ben 18 jaar)
Bij mij is er voor de rugpijn echter wel een oorzaak aan te wijzen. Namelijk de ziekte van Bechterew (reumatische aandoening)
Vorige week ben ik op de pijn poli geweest en heb ik een dosis medicatie gekregen !! niet normaal.
Maar ik heb nu een stuk minder pijn (dit was een tussen oplossing).
Volgende week krijg ik te horen of ik TENS mag gebruiken (dat is een apparaat die electrische stroompjes af geeft zodat je gevoelszenuwen steeds aan 't werk blijven zodat de pijnprikkels niet goed door komen)
Wat doen jullie als je veel pijn hebt? lopen of juist liggen? of iets anders?
je kunt beter dingen uitsluiten dan dat je ergens mee rond blijft lopen. Mijn klachten liggen namelijk precies hetzelfde als bij jou. Pijn loopt via de billen naar beneden de benen in, dit lijkt toch iets op je bekken / si- gewrichten. Kan best zijn dat je iets scheef staat of er een werveltje scheef is gegroeid, kan van alles zijn.