Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wreckh schreef:@ auk, ik denk niet dat je er een knoop in moet leggen. Kinderwens niet boven vriend stellen? Hier in de buurt is een stel uit elkaar gegaan. Hij wilde absoluut geen kinderen en zij had zich daarbij neergelegt. Nu is zo ong. 40 en hij is bij haar weggegaan. Zit je dan alleen!
maar dat is natuurlijk ook ieder voor zich.dennisje schreef:ik denk er ook wel overna om het tegen mn 30ste dat te laten doen.
wi willen nu voorlopig geen kinderen en waarschijnlijk nooit omdat,dat gewoon niet in ons leven past.
wij zijn te druk met elkaar en onze dieren en met leven. en ik merk in mijn omgeving dat veel dingen die wij nu doen met kinderen niet meer kan.
dus als ik tegen mn 30ste 35ste nog steeds geen kinderen wil dan laat het wel doen.

) geen optie, dat heb ik al eens uitgezocht. haboshof schreef:Ik was 30 en ben gesteriliseerd op het moment dat mijn zoon via een keizersnede ter wereld kwam. Ik had het van te voren met mijn gyneacoloog besproken , geen gezeur of niks. Hij heeft het toen gewoon gedaan.
Elmee schreef:haboshof schreef:Ik was 30 en ben gesteriliseerd op het moment dat mijn zoon via een keizersnede ter wereld kwam. Ik had het van te voren met mijn gyneacoloog besproken , geen gezeur of niks. Hij heeft het toen gewoon gedaan.
Doen ze dat dan werkelijk tijdens de keizersnede? Dat zou mooi zijn. Ik ben nu 11 weken zwanger van mijn 2de en wil er echt niet meer. Deze zal waarschijnlijk ook weer met keizersnede moeten komen en was ook al aan het denken om er dan maar ineens een knoopje in te laten leggen. Had het nog wel niet gevraagd aan de gyn of dat mogelijk is.
Citaat:ik denk er ook wel overna om het tegen mn 30ste dat te laten doen.
wi willen nu voorlopig geen kinderen en waarschijnlijk nooit omdat,dat gewoon niet in ons leven past.
wij zijn te druk met elkaar en onze dieren en met leven. en ik merk in mijn omgeving dat veel dingen die wij nu doen met kinderen niet meer kan.
dus als ik tegen mn 30ste 35ste nog steeds geen kinderen wil dan laat het wel doen.
) en ook een vorm van MS rondspookt, waar ze niet van weten wat het is en waar het van komt ....Ayasha schreef:Ik vraag me af of ze het doen met een medische achtergrond op 21
Karlijnxxx schreef:Ayasha schreef:Ik vraag me af of ze het doen met een medische achtergrond op 21
Als ze het niet eens willen doen bij meiden die verstandelijk gehandicapt zijn en geen kind kunnen opvoeden en waarschijnlijk een kind met dezelfde beperkingen zullen gaan voortbrengen die 21 zijn, denk ik niet dat ze het ooit bij mij zullen gaan doen. Moet gewoon goed op m'n pil blijven letten.
Het doorgeven is ook niet ideaal maar voor mij zelf is zwanger zijn gevaarlijk.
. Zeker als een zwangerschap voor jezelf gevaarlijk is.
Daarom dat ik het ook overweeg... Hoewel het een erg grote stap is natuurlijk.. Wendy schreef:Je wordt nog wel gewoon ongesteld hoor
Ik wil het eigenlijk al jaren, maar heb er nooit naar gevraagd omdat ik ook altijd heb begrepen dat je toch 0 op rekest krijgt. Maw: de artsen willen het gewoon niet doen
Sterker nog: ik heb al regelmatig gehoord dat ze het zelfs niet willen bij meisjes met een verstandelijke beperking die én geen kinderen willen én niet in staat zijn om een kind op te voeden. In wiens belang denken die artsen eigenlijk?
), en dat roep ik al jaren, maar wat als ik 35 ben en dan denk van ja ik wil er toch wel eentje...dan kan het niet meer. Ik verwacht niet dat ik dan wel zeg ik wil een kind, maar een mens kan er opeens anders over denken.