Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

knabbelgirl schreef:Immelicious schreef:@ Barrelover: Zo kreeg ik laatst een smsje, ik had gevraagd af te spreken omdat dit al een hele tijd geleden was....krijg ik terug: Ja gezellig als je zaterdag komt, neem je wel je goede humeur mee? Ik wil een gezellige dag ervan maken......
Toen dacht ik echt WTF? Mensen snappen er echt niets vanDenken ze dat ik het leuk vind mezelf als een zombie te voelen de hele dag? Dat ik andere dingen moet laten omdat ik met ze af wil spreken....zoals bijv mijn paard een dagje overslaan zodat ik kan gaan..... Word daar nog moeier van als van die hele CVS
Mensen snappen CVS inderdaad niet, een beetje moe, so what dat is iederee toch wel eens? Dan slaap je toch een nachtje goed
bromfiets schreef:Ik ken idd ook wel mensen die elke maand hun centen voor niks opstrijken, of zelfs met behoud van uitkering aan het werk zijn en 4000 euro per maand binnenhalen.
) tegenaan te gaan en mn dromen en doelen te realiseren!
Sinelia schreef:Ik ben ook chronisch ziek. Ik ben sneller moe dan anderen, maar verder functioneer ik normaal. Ik werk ook nog steeds 34 uur in de week, daarnaast studeer ik Nederlands recht. Ik heb een paard en partner die ook aandacht willen.
Ik merk dat ik het heel zwaar vind om om te gaan met de beperkingen, ook zijn die minimaal. Ik kan niet meer zoals vroeger veel doen op een dag, ik moet plannen en verdelen. Dat vindt ik echt zwaar, want toegeven dat ik iets niet meer kan is niet mijn sterkste punt.
UWV IS gewoon waardeloos