Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zilvermoon schreef:Hallo
Ik doe niet veel anders dan anders. Maar ben in de laatste 4 weken toch 10 kilo afgevallen. Ik ben vrachtwagenchauffeusse en moet vaak uit de auto. (dus zit niet de hele dag alleen maar op mn kont) Ik eet op een dag 4 boterhammen en een appel. Een halve tot 1 liter water en koffie. Mijn werkdagen zijn van 5 uur sochtends tot ongeveer 8 uur savonds. Savonds is de honger voor het avondeten wel over dus daar eet ik niet veel van. Ik eet eigenlijk niet veel minder dan ik hiervoor deed en toch ben ik de laatste 4 weken 10 kilo afgevallen. Zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Ik voel me verder prima eigenlijk..
Zilvermoon schreef:Hallo
Ik doe niet veel anders dan anders. Maar ben in de laatste 4 weken toch 10 kilo afgevallen. Ik ben vrachtwagenchauffeusse en moet vaak uit de auto. (dus zit niet de hele dag alleen maar op mn kont) Ik eet op een dag 4 boterhammen en een appel. Een halve tot 1 liter water en koffie. Mijn werkdagen zijn van 5 uur sochtends tot ongeveer 8 uur savonds. Savonds is de honger voor het avondeten wel over dus daar eet ik niet veel van. Ik eet eigenlijk niet veel minder dan ik hiervoor deed en toch ben ik de laatste 4 weken 10 kilo afgevallen. Zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Ik voel me verder prima eigenlijk..
setteke schreef:Tuurlijk maakt dat uit, als je 100 kilo weegt en je gaat anders eten en je valt 10 kilo af is het toch alleen maar mooi. Wat je over hebt, heten reserves.
Als er absoluut niets veranderd is in het patroon en je valt toch af, dan moet je naar de HA. Maar goed, dat zeg ik in al mijn posten.
Thirty schreef:Zilvermoon schreef:Hallo
. 
kan alvast nooit kwaad.. Zwitsal schreef:Merel90. Ik wilde t woord kanker niet noemen in mn post omdat de ts dan misschien wel heel erg in de stress schiet. Maar onbedoeld gewichtsverlies is bij ons ook een alarmbel onder t kopje kanker
Lotskie schreef:Jeetje, het maakt toch niet uit of TS nog genoeg gewicht 'over' zou hebben of niet?? Als je leef eet en beweegpatroon niet veranderd is en je valt in korte tijd 10 kilo af is er gewoon iets niet goed!
amsterdam_30 schreef:@ Lotskie: Als op mijn uitspraak doelde, dan heb je die kennelijk absoluut niet goed gelezen..
@TS: je hoeft niet bang te zijn dat je 'te vroeg' naar de HA stapt! Zoveel afvallen in zo'n korte tijd is meer dan genoeg reden..
Waarom mensen met ziektes strooien lijkt mij ook voorbarig en alleen maar onnodig verontrustend. Ik zeg: ga naar de HA en die kan dan verder kijken wat er eventueel is (of niet).Lotskie schreef:Jeetje, het maakt toch niet uit of TS nog genoeg gewicht 'over' zou hebben of niet?? Als je leef eet en beweegpatroon niet veranderd is en je valt in korte tijd 10 kilo af is er gewoon iets niet goed!