En als je per se op iets wil kauwen, koop zoethout 
Ben benieuwd of iedereen het gaat volhouden! Kom op dames, nog even doorzetten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En als je per se op iets wil kauwen, koop zoethout 
lovelygirly schreef:Ik denk dat een strengdieet voor mij niks is.Zeker omdat ik er dan hier vrijwel alleen voor sta.
En mijn moeder niks apparts wilt koken helaas. Dus moet ik het doen met een minder ''strengdieet''.
Ben nu iig al een half kilo kwijt!Jammer dat alleen dat de eerste kilootjes zo snel gaan!
Dames die echt een dieet volgen: petje af voor jullie hoor!
Succes allemaal!![]()
, maar goed wie mooi wil zijn moeten lijden pijn zegt mijn moeder altijd. Ik kan het nu ook echt niet opbrengen om streng te lijnen, ik heb er gewoon echt geen zin in. Ik heb vandaag gehad:
Dana01 schreef:volgens mij was het dan die, er stond vanalles op, van broodbeleg tot snacks

al moet ik zeggen dat in het begin ik zo 7 kilo in de week kwijtraakte alleen al door meer te gaan eten 
Siggislief schreef:Ik wil ook wel wat kilootjes eraf hebben..Alleen lukt niet zo makkelijk.
Moet 's ochtends zeker 2 boterhammen naar binnen werken, en yoghurt met iets erin
kan ik soms helemaal niet verwerken word er spontaan kotsmisselijk van..Kauwen op mn Yoghurt...
Ik moet minimaal op 6 a 9 boterhammen per dag rekenen als ik ga werken..
En heb als tussendoortje sinds kort Worteltjes..
lor1_1984 schreef:Ik heb overigens bewust gekozen om de komende 2 á 3 weken het schema aan te houden wat ik hier boven ergens heb geplaatst.
Heb de afgelopen weken nogal veel vreetbuien gehad en op deze manier merk ik dat ik veel minder trek heb in snoep etc en daardoor dus ook bij stress minder de neiging heb om terug te grijpen op vreten.
na deze weken wil ik kijken of ik de maaltijden wat kleiner kan maken (dus 1 cracker ipv 2, 1 á 2 boterhammen ipv 3, etc).
Ook ga ik overstappen op bruin brood, eet nu nog wit brood.
Ik eet nu ipv jong belegen kaas vaak geitenkaas (evt smeerbaar), smeerkaas en smeerworst op brood of (meergranen/volkoren)cracker
Wat zijn verder nog magere broodbeleg dingen?
). En geen koekjes en snoepjes meer.
, heel weinig fruit en groente (VIES) veel chocoladepasta en cola light
.
, wel van brood, niet van melkproducten (VIES!)
Je maag kan komen omdat je dingen die je gewend bent te eten niet meer eet en je dan vooral daar trek in krijgt (heb ik altijd, lekkere trek
) En je humeur, tja....
Heb de hele dag een honger gevoel, terwijl ik genoeg eet..
Soms kan ik het weken laten staan, koekjes bijvoorbeeld. Maar een zakje met droptoffees is binnen 2 dagen weg.....
Op vakantie snoep ik ook minder. Geen idee hoe dat kan.