merk zeker als ik rook dat ik minder eet....maar k mag van mezelf al n poosje niet meer roken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

232425 schreef:Rozijnen, hazelnoten en pecannoten. Daar kan ik zelf wel van door blijven eten en is ook redelijk gezond volgens mij.
.
.

Laurie26 schreef:Ik heb laatst in de Flair een lijstje gevonden. Het zijn groenten die meer energie vragen om te verteren dan ze eigenlijk leveren
Appels, Bosbes, Veenbes, Pompelmoes, Mango, Sinaasappels, Perziken, Ananas, Frambozen, Aardbeien, Mandarijnen, Watermeloen, Papaja
Asperge, Bieten, Broccoli, Groene kool, Wortel, Bloemkool, Selderij, Chilipeper, Komkommer, Andijvie, Tuinkers, Knoflook, Groene bonen, Sla, Ui, Radijs, Spinazie, Rapen, Courgette
Rianneuhh schreef:Laurie26 schreef:Ik heb laatst in de Flair een lijstje gevonden. Het zijn groenten die meer energie vragen om te verteren dan ze eigenlijk leveren
Appels, Bosbes, Veenbes, Pompelmoes, Mango, Sinaasappels, Perziken, Ananas, Frambozen, Aardbeien, Mandarijnen, Watermeloen, Papaja
Asperge, Bieten, Broccoli, Groene kool, Wortel, Bloemkool, Selderij, Chilipeper, Komkommer, Andijvie, Tuinkers, Knoflook, Groene bonen, Sla, Ui, Radijs, Spinazie, Rapen, Courgette
wie gaat er nou voor de lol chilipeper knabbelen?
? ... DaisyDarling schreef:Menino schreef:ja of slablaadjes? ...
Meer dan 1 keer per week sla is ook weer niet gezond, ivm bepaalde stoffen.
Erg jammer, sla is vreselijk lekker.
? Er zijn periodes dat ik iedere dag 2x sla eet
! ('s middags en 's avonds
)
Rianneuhh schreef:Laurie26 schreef:Ik heb laatst in de Flair een lijstje gevonden. Het zijn groenten die meer energie vragen om te verteren dan ze eigenlijk leveren
wie gaat er nou voor de lol chilipeper knabbelen?
Maar het fruit en een aantal groenten zijn toch een goede tip vind ik
dienetje schreef:wie gaat er nou voor de lol chilipeper knabbelen?
Zo vol zit ik er af en toe van.