Welke sport?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:02

Korfbal :+ (sorry grapje)

Wil je trouwens iets in competietieverband of om gewoon zonder wedstrijdverplichtigen uit te kunnen oefenen? Bij teamsporten zit je al snel aan een competitie vast namelijk en bij fietsen/mountainbiken/hardlopen/zwemmen heb je dat niet.

Je zou ook nog voor een zelfverdedigingssport kunnen kiezen. Verbeterd je kracht, uithoudingsvermogen en altijd handig voor lastige mannen ;)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:18

Jij bent echt precies hetzelfde als ik... :) wil geen balsport, wel een teamsport, kan niet zwemmen vanwege mijn oren.

Ik ga nu roeien, dat lijkt me een super teamsport zonder bal en je komt ook niet echt snel in het water als het goed is :P

Jockje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:21

paardrijden? /3 *\o/*

of lees ik nou echt ergens overheen? in dat geval sorry maar misschien is kanoën iets voor jou?
je kunt er 3 verschillende dingen in doen slalommen, polo en recreatief.

Rox87

Re: Welke sport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:26

Ik heb nu precies hetzelfde dus ik lees even mee!
Ik heb 9,5 jaar op zaterdag gewerkt. Vanaf deze week ben ik voortaan op zaterdag vrij!!!!!!! Heerlijk!
Eindelijk tijd voor mezelf.... Nu wil ik ook graag op een sport! Weet alleen ook niet welke! Mijn bal technieken zijn ook niet bepaald denderend! Ik kijk namelijk een beetje scheel waardoor ik minder diepte zie en dus bij een snel op mij afkomende bal moeilijk kan inschatten wanneer ik moet slaan/schoppen/vangen ed.
Ik ga ook nog even verzinnen en jullie suggesties bekijken!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 17:54

vanmiddag even met de kno besproken aangezien ik er toch moest zijn, zwemmen is me echt afgeraden.
ik ga met n week of 2/3 eerst mn hardlopen weer oppakken en dan kijk ik samen met Mirkim of we atletiek leuk vinden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:26

Ah jammer :)

Dan is een atletiekclub toch wat veiliger :D Die hebben vaak ook wel een wegloopgroep, hoef je de baan ook niet op.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:32

Jilletje schreef:
ik ga met n week of 2/3 eerst mn hardlopen weer oppakken en dan kijk ik samen met Mirkim of we atletiek leuk vinden.

Precies, komt vast goed, en anders gaan we op kickboxen ofzoiets... :')

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 19:33

als mn oor genezen is van deze operatie zou ik eventueel wel mogen zwemmen, maar moet met 9 a 12 maanden weer geopereerd worden en als ik dan pech heb word mn hele midden oor verbouwd.
als ik dus nu begin met zwemmen en ik zit er goed is kan ik weer afbouwen en heb ik geen zekerheid of ik daarna weer verder kan gaan.
Laatst bijgewerkt door Jilletje op 30-08-11 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 19:34

Mirkim schreef:
Jilletje schreef:

Precies, komt vast goed, en anders gaan we op kickboxen ofzoiets... :')

of yoga :+ worden we iig niet zo moe van