Het gaat nog steeds heel goed
Ik ga elke ochtend lekker lang met de hond lopen en dat doet me goed =) Ik eet en slaap verder ook prima en ben niet chaggerijnig van het stoppen ofzo.Denk echt dat het deze keer gaat lukken, bedankt bokkers!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga elke ochtend lekker lang met de hond lopen en dat doet me goed =) Ik eet en slaap verder ook prima en ben niet chaggerijnig van het stoppen ofzo.
Wandelen met de hond is ook nog eens leuk voor de hond ook
)
En verslaafd raken aan hardlopen en de endorfine is veel beter dan verslaafd aan nicotine, drugs of alcohol.SAnonima222 schreef:Ik merk nu dat de moeilijkere periode aangebroken is. Het is niet zozeer dat ik wil blowen, maar ik begin wel last te krijgen van m'n eigen brein.
Gedachten die maar hardop door blijven malen, agressievere/bozere gedachten die ik niet stil krijg. Ze blijven maar door en door en doorgaan. Dát is m'n nummer 1 reden dat ik blowde, om die gedachten stil te krijgen.
Ik slaap goed, dat scheelt. Maar ben eigenlijk nog steeds moe. (Slaap ook weer niet teveel, dus daar kan het ook niet aan liggen)
Gisteren toch overtuigd van het feit dat ik een indigo-kind ben (was er eerst een beetje sceptisch over), die schijnen soms ook stemmen te horen. Alleen niet echt stemmen, maar meer in je eigen gedachten, alleen zijn het dus niet altijd jouw gedachten. (Maak je geen zorgen hoor, ben een vredelievend mens, geen psycho)
Al moet ik zeggen dat het hier opschrijven ook wel scheelt. Ik denk dat ik dus maar een kladblok ga kopen en weer begin met schrijven!
En ik heb de lieve diertjes om me erdoor heen te slepen. Heb nog steeds goeie moed!
Iets anders wat je kan doen, klinkt misschien heel suf, is mandala's kleuren. Door de herhaling en de vorm schijnt dat ook rustgevend te werken, het schijnt zelfs te werken om kinderen met ADHD wat rustiger te krijgen. Misschien dat het jou gedachten ook wat tot rust krijgt? 
Blijheid schreef:Als schrijven helpt, ga schrijvenIets anders wat je kan doen, klinkt misschien heel suf, is mandala's kleuren. Door de herhaling en de vorm schijnt dat ook rustgevend te werken, het schijnt zelfs te werken om kinderen met ADHD wat rustiger te krijgen. Misschien dat het jou gedachten ook wat tot rust krijgt?