Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mamendt schreef:nou, het schijnt dat ik geen oestogeen mag.....
ik heb namelijk migraine met aura's en dan heb ik met pilgebruik ( of hormonen) kans op 1 op 500 op een herseninfarct en dat vind ik best wel veel...of niet?
Qimm schreef:monica08 schreef:& dan de kans groter maken op een zwangerschap?
grapjas, als je echt denkt dat voor het zingen de kerk uit gaan een goede anticonceptie is zou ik maar heel dankbaar zijn dat het goed is gegaan tot nu toe...

ashley1 schreef:ze passen ook niet goed, die condooms.
Optiwolk schreef:Heb bovendien het 'geluk' dat huidig vriendjelief boven de standaard zit, dus soms is zelfs maatje groter maar net gepast.
dennisje schreef:terecht echt pestdingen zijn het en ze passen vaak niet,
Vonnie84 schreef:ashley1 schreef:ze passen ook niet goed, die condooms.Optiwolk schreef:Heb bovendien het 'geluk' dat huidig vriendjelief boven de standaard zit, dus soms is zelfs maatje groter maar net gepast.dennisje schreef:terecht echt pestdingen zijn het en ze passen vaak niet,
Daar is tegenwoordig toch internet voor, waar je kunt zoeken naar grotere condooms, als de standaard niet passen. Ik snap dat niet hoor...
http://condomerie.com/condooms-op-maat
http://condomerie.com/casindex_uitleg
Je kunt zelfs hele proefpakketten bestellen, om de juiste maat te vinden.
Een erg slap excuus dus.
en ik ben stipt met mijn pil. mamendt schreef:Randie? wat bedoel je precies??? Ik ben 41 jaar heb altijd de pil geslikt maar aangezien ik de laatste tijd migraine aanvallen heb met en zonder aura's zegt mijn genacoloog dat de pil bij mij een kans op een.. herseninfarct vergroot....ik heb geen ervaring met condooms dan is het toch niet raar om hier wat info te winnen???? Ik mag eigenlijk niets met hormonen...nou, dan blijft er verdomd weinig over!!!!
Maartje1990 schreef:Qimm schreef:alleen geen seks is 100% betrouwbaar tenzij je het maria-verhaal gelooft natuurlijk
nee hoor, ik heb seks gebruik geen condoom, slik geen pil, helemaal niks. Ben niet zwanger en heb geen enge ziektes en beide gaat ook niet gebeuren.
wat te verklaren valt dat ik en m'n partner beide vrouwen zijn+ allebei getest zijn
bestaat er trouwens niet zoiets als een vrouwencondoom?

mamendt schreef:Randie? wat bedoel je precies??? Ik ben 41 jaar heb altijd de pil geslikt maar aangezien ik de laatste tijd migraine aanvallen heb met en zonder aura's zegt mijn genacoloog dat de pil bij mij een kans op een.. herseninfarct vergroot....ik heb geen ervaring met condooms dan is het toch niet raar om hier wat info te winnen???? Ik mag eigenlijk niets met hormonen...nou, dan blijft er verdomd weinig over!!!!
Jollyjoy schreef:Als je geen oestrogenen mag, dan kun je ook iets nemen met enkel progestagenen zoals het hormoonhoudend spiraaltje (Mirena), de implanon (staafje in je arm), prikpil of de minipil (cerazette). Als je helemaal geen hormonen mag, dan is de keuze inderdaad wat beperkter.