Energy drank (golden power, redbull, bullit)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re: Energy drank (golden power, redbull, bullit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:50

Ik kan er niet tegen :n. Als ik er teveel drink (meer dan 2) dan ga ik hyperventileren en word ik duizelig en misselijk, heel bizar. Daarom drink ik het niet meer. Ik word er wel hyper van.

Ik mis het niet, drink net zo lief iets anders :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:04

Ook ik drink het omdat ik het wel lekker vind. Maar zeker niet meer als 1 blikje per dag en ook niet elke dag hoor. Vaak wel als ik een lange dag school voor de boeg heb; merk wel dat ik er iets wakkerder van wordt en me beter kan concentreren.

Denk wel dat veel kinderen het drinken om stoer te doen. Dat vind ik echt heel stom haha.

Edit: De laatste 2 weken van het schooljaar dronk ik wel elke dag 1 blikje, omdat ik mezelf er toen echt door heb moeten slepen. Sinds het begin van de vakantie op 30 juni heb ik denk ik 2 blikjes op. Geen moeite dus met een dagje overslaan :P

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:07

Ik drink het omdat ik het echt lekker vind alleen in blikjes en dan goed koud.
Krijg er niet echt energy van,, merk geen verschil na zo een blikje haha.

Mijn ex was er verslaafd aan, pfoe wat een drama.. ( Sowieso die jongen was al een klo.tzak ma in combi met dat echt verschrikkelijk!)

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:20

Ik heb bijna standaard een tree in de auto staan :o Vaak drink ik op stal met vriendin een blikje meestal 2 p.d en niet meer en ook net op een lege maag. En ja ik kan ook een week zonder (als ik geen zin heb om op te halen)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:35

Ik vind het zooooo smerig!
1 bom suiker,, blegh := Mijn tanden gaan er van kraken als ik er alleen al aan denk :')

Nee, voor mijn geen energy drank.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:38

Ik drink het eigenlijk enkel als ik uit ga omdat ik het lekker vind. Eens om de zoveel tijd dus. :) Thuis heb ik er geen behoefte aan, het is voor mij zoals een biertje/wijntje voor anderen denk ik :') Gewoon eens wat anders.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:39

pff vies spul is het .
Maar ik ken veel mensen die drinken wel 20 blikjes op een dag drinken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:48

Ik vind het heerlijk! Maar het is zo slecht voor je.. ik drink elke week 2 blikjes. Ik word er niet druk van en heb ook een heel goed gebit. Wat ik dus ook echt lekker vind is AA of Extran haha! Daar krijg ik wel echt veel energie van.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-08-11 19:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:48

skyline schreef:
pff vies spul is het .
Maar ik ken veel mensen die drinken wel 20 blikjes op een dag drinken

Goed voor je hart. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:49

Ik drink het nooit. Ik vind de geur alleen al te ranzig voor woorden. Bah bah bah.

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:53

Ik drink het af en toe omdat ik het lekker vind en omdat het mij zeker toen ik pfeiffer had hielp om af en toe even een boost te krijgen. Helaas was het toen echt way tooooo slecht voor de rest van mn lichaam. Dus ook maar weer mee gestopt. Nu krijg ik er alleen een energietrap van als ik echt heeeeeeeel erg moe ben en nog wakker moet blijven om het 1 of ander.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:33

Vind het heerlijk (ook de geur), drink het af en toe.. maar meer energie? Volgens mij niet. :+

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:36

Mandyy schreef:
Vind het heerlijk (ook de geur), drink het af en toe.. maar meer energie? Volgens mij niet. :+

Heb hetzelfde, ik heb het wel echt te veel gedronken dagelijks twee of meer, vooral in vakanties. Maar ben er nu mee gestopt. Drink nu af en toe eens een blikje.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:53

Ik vind het echt wel zorgelijk dat er mensen tussen zitten die denken dat ze het op school nodig hebben, omdat de prestaties dan verbeteren... Toen ik nog op school zat waren er geen energy drankjes (behalve dan AA/Extran, maar dat dronken wij eigenlijk nooit op school) en ook wij hebben het allemaal gered! Als je school zo zwaar vind en je zo weinig energie hebt, kan ik je aanraden om lekker te gaan sporten, op tijd naar bed te gaan en gezond te eten! Als je nu al denkt energy drankjes nodig te hebben om door je schooldag heen te komen, hoe moet dat later dan?!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:56

Heerlijk!!

Maar ik beperk me tot 1 per dag. En dan het liefst zo vroeg in de ochtend.. anders kan ik savonds niet slapen :+

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:59

ik dronk het ook in mij Pubber periode :+ om zo maar te noemen :P
na een avond lekker feesten met rode vodka+ Red Bull werd ik helemaal gek....
Het gevoel van voor het eerst echt goed aangeschoten met een vorm van hartkloppingen.... niet echt de juiste combi en heb dan ook een uur bij ehbo gezeten.... die gaven dus ook de RB de schuld gezien er nogal weinig vodka in werd geschonken

en was dus einde van mijn favo drankje :(

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:59

Ik vind het heeeerlijk. En ben stiekem ook wel een beetje verslaafd.

Dagen zoals deze, waarbij ik enkel in de boeken zit voor de studie, gaan er makkelijk 3/4 per dag in.
Ik voel er niet veel van, maar ik heb wel het idee dat ik beter kan concentreren.
Mocht ik geen tentamens oid hebben probeer ik het niet te drinken. Maar heerlijk hoor, zo'n koude redbull!!

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:43

Net zoals velen drink ik het ook alleen tijdens examens, en dan zo'n 2 blikjes per dag. Tijdens uitgaan prefereer ik vodka zonder red bull. :')
Kan er net zo makkelijk mee stoppen als ik er mee begin. Merk alleen wel dat ik euhm, sneller naar de wc ga met een blikje uit haha.

Vind het lekker smaken, en zorg dat ik daarbuiten ook nog veel water drink en fruit eet.

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:37

In tentamen perioden dronk ik het ook wel elke dag..Ik krijg er genoeg energie van om weer twee uurtjes door te knallen. Maar komt denk ik ook omdat ik geen koffie drink en het verder niet zo vaak neem. Als ik het dan weer neem, werkt het wel goed :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:39

Redbull vind ik erg lekker, maar door de grote hoeveelheden suiker drink ik het nauwelijks.
Heeeeel af en toe als je zo'n dag hebt dat je echt niet wakker kan worden, maar verder niet. :)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:47

Ik drink het omdat ik het echt wel lekker vind. Het moet wel gewoon vanuit het blikje zijn want de kleur is echt ranzig..
Wij drinken er gemiddeld 3 in de week ofzo en heb er ook geen problemen mee om het vlak voor slapengaan te drinken.. Krijg er niet bepaald energie van..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:49

Ik vind het ontzettend smerig! Mijn vriend vind het wel lekker en die drinkt af en toe een blikje. Maar hij valt er gewoon van in slaap, 't helpt hem verder niet. Het caffeïne gehalte schijnt net zoveel te zijn als 8 koppen koffie, ken dus ook zat mensen die zoveel koffie op een dag drinken.

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:51

Ik vind dat zo onwijs vies. Jakkie. Lijkt net of je vieze kauwgom aan het drinken bent.
Heb het weleens gedronken, maar wordt er niet druk van ofzo, van cola ook niet.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:52

Ik vind het heel erg lekker! :9
Drink ze wel niet dagelijks!
Laatst bijgewerkt door MickeyenVici op 23-08-11 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:52

Ik drink het niet vaak, maar als ik het drink, drink ik het omdat ik het lekker vind :)