Spontaan misselijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Re: Spontaan misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 05:56

Wat naar ts!
Een tijdje terug had ik dit ook, bij kwam het dan door moeheid en door onderbewuste spanning en stress
Hier werd ik zó misselijk van, alleen dan wel snachts/smorgens.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 13:32

Gelukkig is de moeheid nu een stuk minder, al komt het soms in eens weer opspelen.
Misschien dan ik dan onbewust toch spanning/stress heb (ben ik wel zo'n persoon voor :P ).

Heb voor de zekerheid maar een testje besteld (kan nooit kwaad toch).

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:52

nee kan zeker nooit kwaad ts,, voor je eigen ook wel een lekker gevoel als je zekerheid hebt :)

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:29

Ik had vorige week ook elke dag misselijkheid, duizeligheid etc. Dacht ook dat ik misschien zwanger kon zijn, dus ik had de HA gebeld maar die gooide het op hyperventilatie/flauwte in combi met m'n astma.
Als je de verschijnselen hiervan eens opzoekt lees je dat je hier ook misselijk van kunt worden. Ben ondertussen al ongesteld geweest dus ga er vanuit dat ik niet alsnog zwanger ben. :')

Stress kan ook een oorzaak zijn inderdaad!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 18:39

Ik heb ook veel last van hyperventilatie (gehad). (Dit is bevestigt door de huisarts), maar dit voelt heel anders. Ik ben overigens ook gewoon ongesteld geweest :) .

Ik houdt het maar op het gene wat vuurneon zei, of idd onbewuste spanning/stress!
Testje is idd voor mezelf (en me vriend) zijn geruststelling :) !

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:40

Had je al een afspraak bij de huisarts gemaakt? :) Die kan je immers altijd nog veel uitleggen, ook over onbewuste stress :j en alsnog even bloedprikken als hij/zij dat nodig vind :j (dat kan sowieso geen kwaad even een controle)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:44

Klinkt als typische stressklachten. Naast stress beperking (wat vaak knap lastig is) kun je jezelf aanleren om te mediteren. Als je dat consequent doet kan je hier heel veel baat van hebben (heb zelf ervaring ;) )