Ik ben ook een enorme angsthaas voor de tandarts, gaatjes vullen altijd zonder verdoving... (en meerdere malen onder narcose geholpen, maar helaas verprutst zodat nu alles over moet bij een gewone tandarts...)
Laatst had ik zo'n pijn dat ik er niet meer omheen kon, wortelkanaalbehandeling was het gevolg... Mezelf helemaal op zitten vreten voor de verdoving. Mijn tandarts heeft altijd geroepen, ik kan je pijnloos verdoven. Aan hem dus toen om het te bewijzen.. Maar wat schetst mijn verbazing, het kan echt!
Tandartsen hebben een soort verdovingsgel, banaantjes spray
Dit smeren ze eerst op de verdovingsplek. Ik was super nerveus, want het ging ook nog eens om een boven voortand.. Maar heb er echt serieus niks van gevoeld! (en ik ben echt een angst angst angst haas, als ik maar iets gevoeld had, zou ik het je nu echt eerlijk zeggen).Ben zo blij dat ik het gewoon gedaan heb! Nu ben ik voor de volgende prik (hoop dat die nooit komt natuurlijk) toch iets rustiger dan voorheen. Altijd die angst om misschien een verdoving te moeten. Ben nog steeds bang voor de tandarts, maar t gaat steeds beter

Is misschien een idee om eens te vragen over de banaantjes spray, dan weet je dat voor als je ooit nog eens een verdoving moet...