Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat heb ik ook met die krullencreme van andrelon 

Ik heb ook van dat rampzalige haar!! Vind het een verschrikking, terwijl iedereen om me heen het o zo mooi vind, zeg wel eens: ruilen?
Gek word ik er soms van... Was het maar 1x in de 2 dagen omdat het na de 2de dag gewoon niet meer zit. Ik was het en kam het dan dan schuim erin en dan laten drogen...2de dag doe ik er alleen maar water in en niet kammen, want ik kom er niet door, en als ik dat wel kom dan ben ik ook ontpoft.. Maar ook dat van mij pluist aan alle kanten, word er gek van! Ik laat wel verschillende modellen in mijn haar knippen, heb het kort en lang gehad... En nu doe ik een poging om het weer te laten groeien, maar dat gaat zooooo traag
Dus tips zijn welkom. Gek word ik ervan, terwijl vriendlief het helemaal geweldig vind, die krullen.
, die denken omdat als het droog wordt toch krult dat ik het niet zie en of merk, maar ze kunnen echt geen nette boblijn knippen, terwijl ik juist heel makkelijk haar heb als het nat is om een mooie Bob van te knippen.

Ik wou me haar donkerblond maken maar 2 verschillende kappers wilden het niet doen omdat ze het zonde vonden en bang waren dat me haar zou afbreken. Koppig als ik was had ik dus zelf een blondeergoedje gekocht wat je haar een paar tinten lichter zou maken, maarja naar mijn zin bleef het te donker ( logisch met donkerbruin haar
) dus potje na potje erin gegooid en ik kwam maar niet bij het goede resultaat dus maar weer me eigen kleur geverfd. 
mieske schreef:Dat serum tegen pluis daar zit mijn haar een half uur super van en dan zakt het in en plakt het langs mijn hoofdDat heb ik ook met die krullencreme van andrelon
Dit zijn mijn krullen
Ik heb ook lagen en pijpenkrullen achterin mijn haar

LiiNd_Y schreef:john frieda is mij een te dure naam...nooit naar gekeken, maar volgens mij is dat hele dure prut ofniet?

hafjesliefde schreef:laura1987 schreef:@hafjesliefde
Je hebt ook speciale stijltangen die op nat en droog haar kunnen, deze zal ze ongetwijfeld bedoelen
hmm ik heb weer iets bijgeleerdheb al droog proberen stijlen met allerlei stijltangen, bleef niets langer dan 15 minuten stijl, zelfs mét haarcreme