Loiz schreef:De rest van je topics even bekeken, maar misschien eens naar een reumatoloog gaan?
Klinkt als ontstekingen ein je gewrichten, dus bezoekje reumatoloog zou geen kwaad kunnen.
Of even een bloedtest laten doen op Reuma.
Wel goed dat je actie ondernomen hebt, en wat gaat er nu gebeuren?
Nou lijkt me wat overdreven, er is geen warmte te voelen en ze heeft wat vocht in een knie. Ik heb slappe banden en heb ook vocht in een knie. Je moet niet meteen mensen wat aanpraten als je het vanaf hier niet kunt beoordelen. Er zijn foto's gemaakt en als de HA reuma had vermoed had ze wel een bloedonderzoek laten doen. Daarbij heeft TS al vaak "iets" wat totaal iet levensbedreigend is en voordat ze zich echt zorgen gaat maken is het totaal niet nuttig om dit te noemen.
Laten we eerst maar afwachten of ze ook een uitslag heeft gekregen en wat er dan gaat gebeuren.
Huisartsen zien het niet, dus wil je het uitsluiten dan moet je
Ik vind het gewoon een vervelend iets dat er gewoon is. Staat niet gelijk met mensen die echt een chronische ziekte hebben!
als hier de uitslagen niet veel wijzer van worden, wil het niet zeggen dat er niks aan de hand is.. pijn komt toch meestal ergens vandaan of niet dan...
dat zijn er veel in korte tijd
.. Volgens mij ben je er te veel mee bezig ofzo, dat je dingen ga voelen
elk pijntje zorgen om maken gaat iets te ver.... Ben je bang voor enge ziektes of kwaaltjes want dit is echt niet gezond...Heb je niemand waar je je probleempjes voor kan leggen..? Als ik ergens last van heb vraag ik het aan mn moeder, vriend of vriendin ofzo:)