lifaya schreef:Ik heb helaas geen verstand van verzekeringen maar wel van kruisbanden. Ik heb mijn kruisband 4 maanden geleden verrekt dankzij een misstap, en dat schoot erin. Ik wist toen niet wat het was en ik zakte ook gewoon in elkaar en dacht dat het wel goed zou komen, niet dus. Na 2 maanden naar de fysio gegaan en die merkte dat het verrekt was, heb oefeningen gekregen etc. Hij vertelde me ook het een en ander over gescheurde kruisbanden, en heb zelf uiteindelijk ook het een en ander opgezocht. Als je kruisband scheurd, dan voel je een echte "SNAP" in je knie, alsof een elastiek breekt. Ook kan je absoluut geen balans houden op die knie en is buigen/hurken/knielen/op een been staan/trap aflopen etc een hel (de meeste dingen ook bij een verrekte kruisband, maar dan merk je na je oefeningen wel na enige weken dat het minder word, bij gescheurd geneesd het niet) en een gescheurde kruisband moet dus ook echt geopereerd worden. Misschien dat je evt even naar een goede fysio kan gaan? die kunnen evt kijken of het je kruisband of miniscus is
Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!
Off topic: Helaas heb ik idd ook mijn kruisband gescheurd gehad. Dit is nu dmv een operatie verholpen/vervangen.
Ik hoop voor je dat dit niet het geval is . Ik kon ook niet lopen of uberhaupt mijn voet op de grond neerzetten en heb 18 maanden gerevalideerd
misschien is het makkelijker om alles via de mail te doen of te laten bevestigen .
Dan heb je alles zwart op wit en kun je het nalezen als jehet ff niet meer snapt ( of hun )