Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Smakelijk.
), in een niet-toeristische streek. En ik heb grote dorst of honger. Dus ik drink een beetje aan een fles water of ik eet even een koekje, discreet maar wel merkbaar. Wordt dat dan eigenlijk aanzien als niets bijzonders omdat ze weten dat ik toch geen moslim ben, of onrespectvol of nog erger?
.. verdorie zeg.IngridM schreef:Enyaa schreef:Tijdens de ramadan zijn ruzies even vergeten en gaat iedereen vriendschappelijk met elkaar om..
Ja, ik heb het gezien op het journaal hoe vriendschappelijk ze nu in Syrië met elkaar omgaan
en ik zag toevallig nog een documentaire vd week VPRO import bruiden van allah

Of wordt er door moslims niet zoveel waarde aan gehecht als andere mensen wel eten?

Bij bezwaar hoor ik het wel van diegene
) HeleneDas schreef:Ik heb veel respect voor de mensen die mee doen!
Maar om het te doen om mee te leven met arme mensen, ze kunnen de hele dag amper eten en drinken, degene die vast eten daarvoor en daarna heel uitgebreid, dan hebben de arme er toch meer aan dat zei eten krijgen en mensen geld geven zodat unicef etc voor voorzieningen voor hun kan zorgen? Het is niet banketstaaf bedoeld, maar ik vraag het me gewoon af!
Degene die meedoen, veel succes!
?
. JuliaMaria schreef:jasminex schreef:en niet te vergeten omdat God het ons heeft gevraagd te doen, en dan horen wij dat ook te doen ookal zien wij het nut er niet van in
Voor wie leef je dan eigenlijk? (Serieuze vraag hoor, klinkt een beetje sarcastisch)
Kwanyin schreef:Mag je eigenlijk wel seksuele betrekkingen hebben tijdens de nacht of is de hele maand een ehm..droge maand?
En wat als een gezonde gelovige het niet volhoudt en toch overdag bezwijkt voor een slok water of een koek?
.