Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
egnie schreef:Ik snap wel dat willen proberen de kleine zo lang mogelijk te laten zitten. Niks zo goed als bij moeders. Maar bij mijn weten drinkt de baby vruchtwater en de navelstreng zorgt voor de doorbloeding en niet zozeer voor voeding. Het maagje enz werkt namelijk al.
Nathalie schreef:Oh wat rot zeg meid... Dat kun je nu niet gebruiken!Daar mag je best wat van zeggen de volgende keer. Snappen ze dan niet wat dit met jou doet?
Nathalie schreef:Wat erg, je weet dus eigenlijk nog niets!
Maar even een goed gesprek met je gyn vragen morgen.
Ik wens je een fijne nacht voor zover dat gaat in t ZKH met al die zorgen.
Zilfstar schreef:En met dit soort dingen... och ik zou willen dat ik toendertijd in Eindhoven een beter zkh in de buurt had gehad. Ben in Geldrop bevallen waar ze gewoon niks wisten van dit soort dingen heb ik achteraf het idee. Ben na 1 dag naar Eindhoven gegaan (kinderafdeling ging dicht in Geldrop wegens te weinig kinderartsen) maar daar wisten ze ook weinig van dysmaturitas en hersenschade door trauma. Hoefde bijv niet op controle te komen na enkel maandjes omdat ie het goed deed.... Terwijl ze hier in utrecht (Anthonius en Rev.centrum) echt zoiets hadden van: Huh?? Bij dysmaturen hoor je standaard minstens eens per jaar op controle te komen tot ze ong 12 jaar zijn. Dan hadden Stefans "afwijkingen" ook eerder ontdekt geweest. Nu hebben we gewoon 4 jaar 'gemist' voor vroeger revalidatie en fysio etc (vanwege zijn hersenschade dus)