Eetgeluiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:05

Oooh bah! Ik heb er zo'n hekel aan hé! Ik kan me er kapot aan ergeren. Het is met name bij mijn moeder en vader. Maarja waar zijn ouders anders voor :P

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:06

LisaFaded schreef:
Oooh bah! Ik heb er zo'n hekel aan hé! Ik kan me er kapot aan ergeren. Het is met name bij mijn moeder en vader. Maarja waar zijn ouders anders voor :P

Hier zijn het ook de ouders en die zijn er niet bepaald blij mee :P

horseees

Re: Eetgeluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:09

Vingers en bestek uitgebreid aflikken kan ik me ook érrug aan ergeren :+

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:14

Oja ik herken het ook, bah vingers aflikken en voeten vol met eelt....ieuw

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:15

Gatver!

Ik had al gezegd dat ik niet tegen eetgeluiden kan..

Maar voeten! Zo ontzettend smerig! Het smerigste aan het menselijk lichaam als je het mij vraagt.. :x

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:17

Verschrikkelijk. Hier nog 1. :')
En dan vooral bij m'n vader, terwijl ik weet dat hij er niks aan kan doen ..

Edit; Qua eetgewoontes. Niet qua voeten. :')
Laatst bijgewerkt door Xivura op 27-07-11 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:18

Laten we een HK topic maken.. Wij haten voeten :+ Hahaha..
Maar we gaan offtopic..

Ik zie nu allemaal smakkende mensen voor me..

indymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:21

zo irritant!
zelfde als mensen die te hard hun drinken doorslikken
bah! als ik er aan denk al brr

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:24

ja hier nog een heb een gruwelijke hekel aan alle eet en drink geluiden echt vreselijk vooral mn zusje doet het echt heel hard, maar mn ouders doen het ook :x en als ik er wat van zeg worden ze weer chaggie :\

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:24

idd, met zo'n gigaslok, dat ik zoiets heb van, je kan toch normaal slikken? :D Er was laatst iemand aan het praten tegen mij terwijl hij een hotdog at, hij was tussen zijn zinnen aan het smakken en met z'n mond open eten, z'n vingers aflekken, jek!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:26

Wij eten standaard niet bij elkaar, omdat mijn vriend er niet tegen kan. Kraken van eten in de mond is hier ook zo'n drama.... Zelf heb ik er niet zo heel veelmlast van.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:27

horseees schreef:
Ik heb het niet alleen met geluiden, ook gewoon met bepaalde manieren van eten..
Heeft een deel te maken met mijn eetstoornis dat ik het walgelijk vond/vind om mensen te zien eten, maar dat storen aan smakken, slikken e.d. zal toch wel blijven :+

Ik vind het echt zooo walgelijk.

Ik heb ook een eetstoornis en kan zelf niet eten met anderen om me heen en kan ook niemand bij me hebben die eet. Vind het walgelijk en eng.
De geluiden vind ik ook niet om aan te horen en word al misselijk bij het idee.... Mijn oude buurmeisje slurpte altijd verschikkelijk als ze een lollie of iets dergelijks had.
Krijg al kippevel bij het idee....

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:29

_AAASCHAAA_ schreef:
horseees schreef:
Ik heb het niet alleen met geluiden, ook gewoon met bepaalde manieren van eten..
Heeft een deel te maken met mijn eetstoornis dat ik het walgelijk vond/vind om mensen te zien eten, maar dat storen aan smakken, slikken e.d. zal toch wel blijven :+

Ik vind het echt zooo walgelijk.

Ik heb ook een eetstoornis en kan zelf niet eten met anderen om me heen en kan ook niemand bij me hebben die eet. Vind het walgelijk en eng.
De geluiden vind ik ook niet om aan te horen en word al misselijk bij het idee.... Mijn oude buurmeisje slurpte altijd verschikkelijk als ze een lollie of iets dergelijks had.
Krijg al kippevel bij het idee....

Ik had hetzelfde, maar door mijn opnames word je gedwongen om te eten in groep, dus dat heeft me er wel wat overheen geholpen..
Dat lollie geslurp, volgens mij deed ik dat vroeger ook :o

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:31

Fijn om 'lotgenoten' te lezen hier, haha.

Ik vind het verschrikkelijk om mensen te zien en vooral te horen eten. Gat-ver-damme... Ik word er echt chagrijnig en boos van, ik kan er écht niet tegen.. Als m'n vriend aan het eten is zet ik meestal de tv of radio wat harder zodat ik het niet hoor.. (gelukkig eet hij over het algemeen nog aardig netjes, het kan erger :)) )

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:31

Mijn broer heeft down syndroom, en zijn tong is te dik. Dus bij het eten gaat de radio aan, anders hoor je hem overal bovenuit smakken. En dan valt ook nog eens de helft uit zijn mond.. iew.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:32

Door de opnames is het bij mij alleen maar erger geworden. Ik vind het nu nog erger om in groepen te eten en daar lekke het alsof iedereen je in de gaten hield ( wat ook zo was :P ) en dat idee heb ik nu nog steeds. Slurpen deed aan klasgenoot van mij omdat ze een beugel had, ook zo onwijs ranzig....

Krijg al kippevel bij het idee....[/quote]

Ik had hetzelfde, maar door mijn opnames word je gedwongen om te eten in groep, dus dat heeft me er wel wat overheen geholpen..
Dat lollie geslurp, volgens mij deed ik dat vroeger ook :o[/quote]

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:37

Mijn man wil met hete soep nogal eens slurpen, heel irritant _-:(
Dan doe ik hem altijd na, kijkt ie me aan van: wat doe jij nou :o?

Maar wat ik het aller aller aller vieste vind met eten, krijg er nu alweer de kriebels van, houten lepeltjes of stokjes van ijs :r
Stokjes aan ijs gooi ik snel weg en bij lepeltjes vraag ik een plastic lepeltje, ik vind het ZO goor, mijn kaken krijgen er spontaan kramp van. Ook als ik andere mensen zie knagen op stokjes gaan mijn nekharen overeind staan, gruwelijk :r :r :r

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:38

IKbenEllen schreef:
Mijn man wil met hete soep nogal eens slurpen, heel irritant _-:(
Dan doe ik hem altijd na, kijkt ie me aan van: wat doe jij nou :o?

Maar wat ik het aller aller aller vieste vind met eten, krijg er nu alweer de kriebels van, houten lepeltjes of stokjes van ijs :r
Stokjes aan ijs gooi ik snel weg en bij lepeltjes vraag ik een plastic lepeltje, ik vind het ZO goor, mijn kaken krijgen er spontaan kramp van. Ook als ik andere mensen zie knagen op stokjes gaan mijn nekharen overeind staan, gruwelijk :r :r :r

Haha, als kind at ik het halve lolly-stokje mee op :+ Snap het nu nog steeds niet..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:38

haha ja hier nog 1 :')
ik erger me altijd aan mn vriend haha en dan zit hij me heel vaag aan te kijken :')
maar ik vind het dus ook erg iritant.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:39

aaah bah houten stokjes!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:41

Zoethout ook bbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrr :r :r :r
En touwtjes van jassen / truien, zelfde effect op mijn kaken, gruwel gewoon.
Laatst bijgewerkt door IKbenEllen op 27-07-11 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Mijn beste vriendin kan hier niet tegen. Het was een aantal jaar zo erg dat ze alleen met mij wilde eten, ik maak namelijk geen geluiden en de kleine geluidjes die ik soms maak vond ze op de een of andere manier niet zo erg _O-

Nanne

Argh!

Die stokjes.. Kippenvel! :x

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:42

Jaa ik heb daar ook zo'n hekel aan. Tenminste op sommige momenten. Dan moet gewoon niemand eten in mijn buurt, heel erg haha.

Smekken vind ik sowieso vies, maar ook al chips die kraken irriteren me bijvoorbeeld.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:43

luf_horses schreef:
Jaa ik heb daar ook zo'n hekel aan. Tenminste op sommige momenten. Dan moet gewoon niemand eten in mijn buurt, heel erg haha.

Smekken vind ik sowieso vies, maar ook al chips die kraken irriteren me bijvoorbeeld.

Wat denk je van popcorn in de cinema? :+