Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hahaha..
en als ik er wat van zeg worden ze weer chaggie
horseees schreef:Ik heb het niet alleen met geluiden, ook gewoon met bepaalde manieren van eten..
Heeft een deel te maken met mijn eetstoornis dat ik het walgelijk vond/vind om mensen te zien eten, maar dat storen aan smakken, slikken e.d. zal toch wel blijven
Ik vind het echt zooo walgelijk.
_AAASCHAAA_ schreef:horseees schreef:Ik heb het niet alleen met geluiden, ook gewoon met bepaalde manieren van eten..
Heeft een deel te maken met mijn eetstoornis dat ik het walgelijk vond/vind om mensen te zien eten, maar dat storen aan smakken, slikken e.d. zal toch wel blijven
Ik vind het echt zooo walgelijk.
Ik heb ook een eetstoornis en kan zelf niet eten met anderen om me heen en kan ook niemand bij me hebben die eet. Vind het walgelijk en eng.
De geluiden vind ik ook niet om aan te horen en word al misselijk bij het idee.... Mijn oude buurmeisje slurpte altijd verschikkelijk als ze een lollie of iets dergelijks had.
Krijg al kippevel bij het idee....
)
) en dat idee heb ik nu nog steeds. Slurpen deed aan klasgenoot van mij omdat ze een beugel had, ook zo onwijs ranzig....
[/quote]
IKbenEllen schreef:Mijn man wil met hete soep nogal eens slurpen, heel irritant![]()
Dan doe ik hem altijd na, kijkt ie me aan van: wat doe jij nou![]()
Maar wat ik het aller aller aller vieste vind met eten, krijg er nu alweer de kriebels van, houten lepeltjes of stokjes van ijs![]()
Stokjes aan ijs gooi ik snel weg en bij lepeltjes vraag ik een plastic lepeltje, ik vind het ZO goor, mijn kaken krijgen er spontaan kramp van. Ook als ik andere mensen zie knagen op stokjes gaan mijn nekharen overeind staan, gruwelijk![]()
![]()
Snap het nu nog steeds niet..